MissAntrop Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hvordan syntes de det var? Hva fant de på med barna? Sambo er nå hjemme i pappaperm og han synes det er vanskelig finne på ting og er redd lillejenta kjeder seg. Hun er 9 1/2 mnd. Noen med tips til hva de kan finne på? Vi bor litt avsidesliggende og det er ikke så mange steder å trille her heller, men han har bil da.
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 samboeren min gikk turer, var å handlet litt (kjøpte masse nye fisker til akvariet..for snuppa syns de var så gøy å se på..hehe),ute på lekeplassen, besøkte moren på jobben, kom innom meg på jobb... osv..
Carnivale Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Trillet tur Var i svømmehallen Var med på babysang-gruppe Besøkte venner Var innom jobben Lekeplass
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Han kjeder seg av og til, for han er til vanlig ein veldig aktiv mann. Nå har han flytta og da, og han savner båten sin og sjøen. Han og Tuva gjekk ein del turar til byen og på besøk til studentar som me kjenner. Han ønsker seg ein bil då, for då kunne han komt litt meir ut i naturen. Han er ingen bymann og me bur midt i byen. Ellers så går dei på butikken og handler, han lager middag og tar alt husarbeidet utenom klesvasken. Han holder og på med ein del teikning av noe produkter som han skal bygge når permisjonen er over. Eg trur ikkje beibien kjeder seg, men han har av og til noen lange dager.
Stjerne37 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Han var stadig innom åpen barnehage. babysang gruppe babysvømming.
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, han og Tuva er og ofte innomm dyrebutikkane, akvariet er snart fullt.
Expat Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Mannen min var hjemme fra 2mnd til 6mnd. Hadde mye glede av det begge to, mest var det pappas egenmestring som ble kjempebra! Mannen din trenger jo ikke være sirkusartist. Barnet liker at man leser (om det så er høytlesing fra fargerike bilblader ), ligger på gulvet sammen med barnet og sier googoogoo... Med tullete stemme så blir det helt ok å prate om det han interesserer seg for... Min lille utviklet en stor sans for å duppe på pappas arm... Så søte atte... Hør om det er åpen barnehage der dere bor?
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Det viktigste er jo at han er sammen med ungen. Når hun er så liten er det ikke om man er ute og farter og opplever "spennende" ting som er avgjørende for at barnet har det bra og opplever læring og utvikling. Fokuser heller på å leke med barnet, lese for barnet, synge og bruke god tid på stell og kos. Det knytter nære bånd mellom far og barn, og er kjempeflott for utviklingen hos barnet (og pappa'n!)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Ut og ake, leke med bøtte og spade, gå tur, mate ender, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå