Gartner Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 For dere som har hatt dette.. Hvor mye, hvor mangen dager, g hvor lenge etterpå fikk dere det? Hadde dere noen smarter i forbindelse med dette? Håper det er noen der ute som kan svare meg.
Piamin Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde festeblødning 7 dager etter el. Ingen smerter. Så bare en blodstripe i trusa når jeg var på do. Det var ingen annen grunn til at jeg skulle blø og tidsmessig stemte det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå