Mini m/4 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 En eske med baby klær?? Mener det er en gammel pampers eske, og i den ligger det bla to lyserosa todelte dresser ( i str 62 mener jeg ) den første kjolen til jentungen, hjem reise klea til alle tre, en disney matros lignende jente "drakt" (bukse kjole og hatt). Dette er noe av det jeg husker ligger der. Esken har vert / er lagret hos svigermor men kan ikke huske om jeg har fått den med meg hjem eller om den står igjen der, og hvor den er der? Savner fortsatt en vognpose å, som er gul og grønn, den er etter meg så den er gammel og velbrukt, men har mye verdi for meg, kan den ligge sammen med den forsvunnede esken? Noen som har forslag og komme med så blir jeg veldig glad, da det er beov for de jente klærne om kort tid ;-) trenger du/dere fnr så er mitt 050478, jentungen sitt (som klærne er etter) 121099 tuuusen tuuusen takk og fortsatt god søndag :-D
Mini m/4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2008 Ingen som kan se hvor dette har blitt av :-( håper noen ser nå da ;-)
Mini m/4 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 hopp opp igjen.... kan jeg ha flyttet klærne fra esken over i noe annet?? noen som kan hjelpe, pleace :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå