Gå til innhold

Skjønner dere virkelig ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

at denne Annie som dere gnåler om er dere selv? Tviler sterkt på at noen gidder å bruke denne siden kun som anonym, og aldri selv skrive under nick.

Jeg er overbevist om at det er Yppert, Cat.68, MelinaRompompei osv som er anonym på omgang. Tapere som ikke har noe liv, og søker oppmerksomhet hvor de kan.

Jeg er for eksempel en av dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil aldri bli en av oss, uansett hvor mye du prøver. Så lenge du gnåler bak anonymknappen får du finne deg i å være idiot-Annie. Eller Premenstruella, som så flott klart å avsløre seg. Hahahaaa... :-D

Skrevet

Nei du, det har vi virkelig ikke forstått!!!!!

Du er så lur, takk for informasjonen, ddu reddet dagen min i hvertfall!

Skrevet

Ja, du får tro hva du vil, men jeg skriver ofte innlegg her under nick. Du liker meg til og med. Samtidig er jeg kritisk til Cat.68 for eksempel.

Skrevet

Jeg liker ikke folk som ikke tør å stå for det de mener med nick. Sorry. Hvis jeg liker deg, begynner jeg å endre oppfatning. Og hvis du er en av dem som kommer med velmente råd til Cat, skjønner jeg iallfall ikke hvorfor du gjemmer deg bak anonymknappen. For meg er det kun akseptert å benytte denne knappen dersom man skal diskutere noe som angår en selv, noe meget personlig.

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen om jeg signerer med anonym eller skifter nick daglig?

Mange diskusjoner stopper opp fordi dere henger dere opp i at noen er anonyme og bare gnåler om det. Er jo helt uinteressant...

Skrevet

Bruk av anonymknapp i en slik sammenheng sier oss at det er er feige backstabbere som flakser rundt på disse sidene, og det er som regel lite populært. Jeg henger meg aldri opp i at noen er anonyme når de snakker om ting som angår dem selv; at de benytter anonymknappen fordi det er viktig for dem at private opplysninger ikke kommer ut. Men å gjemme seg bak knappen for å disse folk, er utrolig patetisk.

Skrevet

Nope, du tar nok feil. Jeg greier å signere med nick om jeg skal skrive dritt om noen.

Skrevet

Neppe du, er vel heller akkurat min IKKE bruk av anonymknappen som plager folk. Jeg sier det jeg har å si med nick jeg.

Skrevet

Tror de fleste forstår det, anonym. Noen bruker knappen mer enn andre, og av ulik grunn, selvsagt. Nå finnes det ingen regler ang. hva som er akseptabel anonymknappbruk og ikke, drittslenging er dritt uansett, knapp eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...