gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Veslesnupp er 1 år i dag!! helt utrolig hvor fort dette året har gått!! Syns det er litt vemodig jeg, har jo ikke bitteliten baby lengre
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hipp hurra for veslejenta. Gode ønsker for en flott bursdagsfeiring! Klem
frøydis m/ 4 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Gratulere med veslesnupp! Nyt dagen og ta masse bilder :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer med ettårsdagen, det er helt vilt hvor fort det går! VI har ei på halvannet i hus, og hun er rett og slett et travelt kapittel, men åååååååååååååååå så søt og snill! Så da gjør det ikke noe at det går fort vettu... for de blir jo ikke styggere og dummere med tida... de bare blomstrer! Hurra for snuppa di!!!!!! hurra hurra hurra!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 tja, nå bare valgte jeg å mene at du har ei jente, men det vet jeg jo ikke noe som helst om :-) men gratulerer uansett! :-)))
Karomamma Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer med stor jente i heimen!!! Håper dere har kost dere i dag
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Grattis med dagen, sånn litt forsinket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå