♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 og som gir brødskive. Hva har dere på til pålegg?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 bytter mellom leverpostei,leverpostei uten melk,mager leverpostei,kyllingpostei,banan,smøreost innimellom...
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 han her i huset liker verken leverpostei eller banan.... har prøvd flere ganger og han kaster opp.... Man smøreost var en ide ja. Det har jeg ikke prøvd å gi han enda. Han har ikke fått tenner enda heller, så jeg føler at jeg må gi så små biter for at det ikke skal sette se fast i halsen...
Mamma Mirabell Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Lillemann spiser bare skive han.Brekker seg vist jeg tar noe på
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Prim og fruktmos kan du jo også prøve. Her er lillegutt 9 mnd og har spist brød siden han var ca 6. Spiser store biter no og har ingen tenner ennå så det går nok helt fint å starte med brød.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 kyllingpostei er godt...smaker ikke som leverpostei lissom..=) prøv det...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Leverpostei, skinkeost, baconost, kaviar. Har ingen tenner her heller, men det går ned på høykant uansett. Begynte med brød i jula og nå trenger ikke bitene å være bitte bitte små nå mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå