♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Er den blanke beholderen der en fyller på vannet blank hos dere? Til oss har den blitt litt brungul... Jeg har så lyst til å skruve løs beholderen og sende den i oppvaskmaskina... men vet ikke om det går an...? vet dere? er vel ingen som har prøvd det sikkert...?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Du kan fylle den med vann, og ha i kaffetrater rens. La det stå uten at du setter igang trakteren - og skrubb litt med oppvaskbørsten før du setter trakteren igang. Det funker her ihvertfall.
Salat Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Blank her ja. Sikkert brungul pga kafferester. Mange bruker beholderen til å fylle vann i trakteren, og hvis beholderen ikke er ren blir trakteren og beholderen skitten. Har du kjørt med kafferens? Mulig det løsner da. Putt evt varmt vann på trakteren sammen med kafferens, og la de stå litt før du kjører det gjennom.
Mayken Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 vi har også. Drikker ikke kaffe selv, men sambo sier at kaffeen smaker mye bedre i en moccamaster. Vår er ganske ny, så har heldigvis ikke hatt problemer med missfarging ennå.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har kjørt igjennom kafferens ja, ble ikke noe blankere... brukte kaldt vann da, kanskje jeg skal prøve igjen med varmt vann
mams-til-tre Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 ta varmt vann, og ett par teskjeer med bakepulver oppi, det løsner opp det meste. Jeg renser min på den måten, og det funker bra...
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 vi har... snuppa vant den på 17 mai i fjord..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 vi har. samboern fikk av snuppen i jule gave.
LadyLuck & Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 vi har, men den er gaaaaammal, og nå er den tingen som holder filteret litt sprukket, så ny kaffetrakter når stipendet kommer =)
Alba44 Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Vi har. Kjører den i oppvaskmaskinen av og til, jeg. Spesielt etter å ha brukt kafferens.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Vi har, en sånn m ståltermos Men den er helt ny, fikk den til jul, så har ikke d problemet enda... Men skal ta til meg alle tips om rensing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå