Guttemamman:-) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Gutten min på 19 mnd har 6 tenner oppe(derav 2 jeksler) og bare 4 nede(derav 2 jeksler). Skjønner ikke hvorfor de 2 tennene ved siden av de to nede ikke kommer snart...leste et sted at de vanligvis kommer i 8mnd-alderen!!!Flere som har vært borti at noen tenner kommer veldig sent?Håper virkelig han har tenner som kommer fram der da...ser litt komisk ut uten he he....
**Frøken84** Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hei. tror nok det varierer litt med rekkefølgen. snuppa fikk først di to på midten nede. også fikk hun di to vedsiden av fortennene (men ingen fortenner) så hun ser ikke spesielt lur ut hun heller... he he.. hun er 7 mnd
Guttemamman:-) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet jo at det varierer litt med rekkefølgen men synes det er veldig stor forskjell på at gjennomsnittlig så kommer de ved 8 mnd og gutten min er nå 19 mnd og jeg ser ingen antydninger til de enda... Så vittig når han ler med de svære klossene av jeksler og det stooore mellomrommet fram til de to små tennene nede he he he...
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Min snuppe på 11 mnd har 9 tenner, 1 jeksel, jeksel nr 2 er på vei, flere på hennes alder hr to tenner totalt, så utrolig forskjell på når tennene kommer, de kommer nok skal du se ;o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå