Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har mer eller mindre regelmessige sammentrekninger i magen nå - og har hatt det et par timer. Jeg synes det er vanskelig å vite om det er kynnere eller rier - men de er vondere enn kynnerne jeg har hatt tidligere ihvertfall. Spennende dette her. Hadde passet perfekt, siden storebror er hos besteforeldrene denne helgen. Jeg får bare sitte og følge med - og begynne å telle snart :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Har termin om 3 dger, så det er jo fullt mulig ting skjer nå...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 ja det blir spennende,lykke til med fødslen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Så kult!! Håper dette blir dagen for dere=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Prøv å sov og samle krefter til til fødselen! Vet d ikke er lett, men i natt har jeg sovet godt hjemme etter en natt på føden. Kroppen blir jo lett sliten....venter nr.4 i dag! Lykke til, og ikke stress for mye!
Athina' Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Oi så morsomt! Jeg holder på selv jeg, sitter å venter på vondtene jeg da og håper i dag blir dagen :-)) Krysser fingrene for oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå