Gå til innhold

Skravletråd for oss med IKM i uke 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!!

Hvordan går det? Er forhåpningene på topp??

Jeg har IKM 16.januar

Håpet er ikke så altfor stort.... Da det nærmet seg EL startet mannen ¨hoppe av i svinegen igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikm 18 eller 19, og her er vi optimistiske. Men har jo prøvd så lenge at vi vet muligheten er små.

Hvorfor hopper han av hvis dere prøver å bli gravide?

Hvor fort kan egentlig symptomene komme?

Skrevet

Jeg har også IKM 16 januar.. Tenkte å teste 20 hvis TR fremdeles ikke har kommet :)

Er bare i 2pp så tviler vel litt på at det har klaffet, men men.

Får krysse fingrene!

Skrevet

hadde sex hver dag rundt el, så får bare håpe. :) men prøver å ikke tenke for mye, som om jeg "skremmer" bort spiren! hehe.. :)

Skrevet

jeg har ikm den 18 (19):) later som jeg er optimistisk:) har hatt sex hver dag siden mensen bortsett fra en dag. så vi har jo forsåvidt jobba m saken:)! blir knakande spennede å se hvordan det går med alle oss m ikm uke 3 når uke 3 er over:)!

Skrevet

Hei hei:=)

Det er jo en tråd for oss med IKM uke 3 her jo=))))

Jeg har IKM Tirsdag den 18 eller Onsdag 19. Med 28-29 dagers syklus, som jeg har hatt i 3 mnd nå. EL var rundt den 2 eller 3 januar hvis den er i rute. Og vi hadde sex hver dag fra mensen stoppet til 1 januar. Så håper vi har klart det denne gangen.

Masse lykke til alle sammen.

Klem

Skrevet

har vel ikm torsdag 17:-) med el 3 januar regner jeg med..;-)

Skrevet

Hei!

Noen med ikm i uke 3 som har noen symptomer ennå?Jeg har hatt øm mage siden el..føler det er noe som skjer.håper jeg ikke bare innbiller meg det.hehe

Skrevet

Jeg har IKM rundt 19.

Vi hadde sex 1-2 ganger i el-perioden, men bare et par ganger ellers denne måneden. Fryktelig dumt...synes jeg nå. Men viktigste er jo el perioden..

Skrevet

ja er jo det viktigste det da:) håper så inderlig at det har klaffet jeg,,er første pp så skal vel litt til for at jeg er så heldig,men håper:)

Skrevet

Hei! Hiver meg på denne tråden jeg:)

Tror jeg har IKM ca 17 januar.. Og eg veldig optimistisk denne måneden! Har hatt så mye sex at samboeren er drittlei av sex! haha:) Vi ler litt av det da, fordi vanligvis så har vi ikke så veldig mye sex, hehe, men vi koser oss da og har det gøy:)

Men vet ikke når jeg har hatt EL da, ikke tatt noen tester eller noe. Har gjort det mange ganger tidligere, men får jo aldri aldri positive EL-tester så blir bare stresset av det.

Uff, noe sier meg at tiden frem til IKM kommer til å gå veeeldig seint!

Skrevet

Heia dere...

Virkelig mange som har vært aktive denne mnd...vi har også hatt sex hver eneste dag denne mnd...tilogmed de siste dagene av mensen...og hmmm..kremt kremt...vi hadde det veldig koselig flere ganger daglig i ferien vår...som var rundt el...

Hostesaften glemte jeg hjemme denne mnd, tok med altfor få el-tester og termometeret glemte jeg også..er også litt optimistisk denne mnd...

Har ikm 16 januar jeg:)

Tror også dagene fram mot ikm kommer til å snegle seg avgårde....

Skrevet

hvis dere har hatt sex hver eneste dag hele måneden pluss flere ganger daglig så har dere virkelig vært aktive ja! hehe:) Sååå aktive har ikke vi vært da:P Men har hatt sex hver dag siden tirsdag, og vi synes det var mye, hehe. Sambo sier han føler seg presset! hehe.. Han sier det litt for moro skyld da, men han føler litt ekstra press på seg i og med at vi vil ha noe utav dette tror jeg :)

Tror egentlig det er litt lurt å ikke bruke alt det EL-test styret jeg. Slapper litt mer av da, og det blir litt mere kos i steden for bar "lage barn".

Blir spennende når IKM nermer seg. Men uff gruer meg, for kommer nok til å kjenne etter symptomer, og som vanlig har jeg jo alle symptomene! Men allikevel blir jo aldri testene positive! Og jeg viil så gjerne være gravid innen dagen jeg skulle hatt termin 18 februar!

Krysser fingrene for oss alle:)

Skrevet

tideli bom 26pp 1 SA; tror han fikk kalde føtter da EL nærmet seg.... :(

Satser på at det går likevel. Om ikke så kommer det da flere mnd.

Symptomene kan komme 1uke etter EL tror jeg, er en symtomtråd her på siden et eller annet sted...

Jeg er småkvalm i dag, men det var jeg 1pp også uten at det hadde noe å si...

Krysser fingrene for oss alle!

Hadde vært kos med en septemberbaby. :)

Ha en fin dag!!

Skrevet

Har IKM den 19. Har jobbet natt den siste uken, men har prøvd å få tid til litt sex likevel:-) Blir uansett spennende dette!

Lykke til damer...måtte spiren sitte denne mnd.

Skrevet

Jeg har ikm ca den 17. januar, men siden jeg er i min 18. pp, har jeg egentlig ikke store forhåpningene. Ikke har jeg noen spesielle symptomer heller... :(

Ønsker dere andre snuppene lykke til da, og la oss håpe på mange postivite tester :)

Skrevet

nå er jeg 8 dager etter el, synes liksom jeg kjenner litt trykk,nesten som begynnende menssmerter.. håper det ikke er mensen som er for tidlig.. :(

er det normalt å kjenne noe hvis det er noe på gang? *håpe*

Skrevet

ine85:

Ja, det er veldig vanlig å kjenne mensmurringer når en er gravid, spesielt når det nærmer seg IKM. Med førstemann her nektet jeg å teste meg pga at jeg var bombesikker på at mensen skulle komme siden jeg hadde så sterke murringer, men siden vi skulle på fest om kvelden insisterte mannen min på at jeg måtte ta en test, og den var knallpositiv. Så akkurat det kjennes ganske likt ut om en får mensen eller ei:-)

Lykke til!!!!

Skrevet

Hei alle sammen:=)

Hvordan går det med dere jenter i vår uke??? Noen med symptomer?

I morgen er det 1 uke siden EL hos meg om den er i rute da. Har kjent en del stikkinger i magen nå de siste 3 dagene. Det er ikke innbildning i hvertfall, for det kjenner jeg godt nederst i magen. Men det er jo tidlig med å få symptomer da. Det er jo 8-9 dager til jeg har IKM. Utfloten min er veldig tykk og hvitt nå. I natt har jeg drømt noe sinnsykt mye og våknet at jeg hadde mareritt. Uff. Også hadde jeg litt halsbrann. Jaja, sikkert bare kroppen som lurer meg. Men tenkte på det med stikkinger i magen, kanskje det er fordi egget kan feste seg om det ikke er mensen som forbreder seg????

Skrevet

Heisann...har IKM 14 eller 15, og eneste jeg kjenner er at det strekker, prikker litt på høyre side, omtrent der som eggstokken er..men ikke eggløsning smerter...kan det være tegn??..kanskje feste smerter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...