hAndy Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Gutt 1, 5 år legger seg vanligvis rundt kl 19. Da kan han ligge en liten stund å prate før han sovner. vi går inn til han med jevne mellomrom. I går kveld lå han våken til 21. 30. Det er leeenge for en liten gutt å være våken mener jeg. hva kan dette komme av?? Han har masse tenner så utelukker at evt nye er sååå vonde. Tok han i hvertfall opp kvart over ni å gav han litt grøt. så sovnet han etter litt skriking. måtte være sulten tenkte jeg, men gud vet va det var... Sover 1, 5 time vanligvis på dagtid. vist innsovningsproblemene vedvarer bør jeg kanskje regulere duppen i hegene... noen synspunkter på dette???????? Er det flere som har erfart at etter en uroling natt blir barna syke?? tett , forkjølet??
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei Her er det full babluba med legging - har vært det hele denne uken. Så jeg tror at hos oss så tålte ikke poden jula. Ikke at han var lenger oppe i jula heller, men det var jo mye mas og tjas og vi var borte på besøk hele uka. Så denne uka har vært et mareitt å legge. Han raser og raser. Nå i helga hadde jeg bestemt meg for at han skulle ikke få sjansen til å sovne i fanget mitt, for det er det han vil - skjønner ikke hvor han har det i fra heller for vi har ikke gjort det heller før. Fredag kveld holdt han det gående til 2230, og vi tok ham ikke ut av soverommet, løftet ham opp, trøstet og la ham ned. I kveld tok det ham 45 min for å sovne. Herrefred, ungen begynner jo å miste stemmen.... Men for å svare på spørsmålet ditt. Poden her er 16 mnd og jeg tror at overgangen til barnehage og hverdag igjen har kommet litt overraskende på. Så jeg krysser fingrene for at han atter skal bli en enkel unge å legge. Før jul sa vi bare god natt, la ham i senga, ga ham 3 smokker, en i munnen og en i hver hånd, stor suss også gikk vi ut og han sovnet. Uten å mukke....... Hmmm, tror ikke vi hadde vett på å verdsette det før nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå