To under Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde en time med vonde kynnere på torsdag. I går hadde jeg skikkelig vonde kynnere fra halv ni om kvelden og utover. Er det maserier? Tegn på nærstående fødsel? Hehe, folk er sikkert lei denne type spørsmål, men MÅ bare spørre. Sist fødsel hadde jeg liksom alt på tre dager, dette er derfor ukjent for meg... Noen andre som vet noe om dette?
camosilla Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Vet ikke hva jeg går rundt med jeg:) Kynnere som er både kraftige og svake, med og uten mensmurringer. Tak i ryggen som er ganske vonde innimellom. På nyttårsaften mente jeg slimproppen gikk, men var på do nå og da kom det mere. Kan det gå så mange dager imellom før allt kommer tro? I dag var det litt blodspor... På fredag ble jeg undersøkt, og hadde modnet og hadde 1cm åpning. Håper noe skjer snart!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 jeg vet ikke om det er maserier, men jeg er 35+4 idag og har av og til noen ganske vonde tak i magen.. vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg og må nesten puste meg igjennom de. varer ikke så lenge og blir ikke mange og regelmessige. så det er ikke ordentlige rier iallefall.
Fjompeline Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Tror dette varierer veldig. Både om man kjenner mye/lite og hvorvidt det er tegn på noe eller ei. Jeg har det veldig opp og ned- noen ganger er det sånn at jeg tenker "Jøss, er det noe på gang", og så kan neste dag være helt rolig. Tenker som så at det er kroppen som driver litt gjøn med meg:-) Så lenge man ikke har kommet altfor kort i svangerskapet, så tror jeg noen timer med kynnere/maserier innimellom ikke er noe å bekymre seg om. Men det trenger ikke være et tegn på noe heller, jeg hadde noen veldig urolige dager før jul, og går her ennå, stor som et hus... Du får se hva som skjer! Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå