Gå til innhold

Sovetabletter hjelper faen meg ikke heller...


Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG BLIR GAAAAAL!!! Har sååå mye vondt, og ingenting hjelper. Griner og griner og griner. Orker jo ikke noen fødsel nå jeg som ikke har sovet skikkelig en natt på ca. 3 uker nå =( Er jo bare å bli totalt sprø av. Må ta masse paracet for å greie meg gjennom dagen, og er så redd både jeg og babyen skal ta skade av det. Nå er jeg sliten nå... herreguuuud hvor sliten jeg er. *snufs*

 

Vil bare ha keisersnitt og få denne ungen uuuuut.

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Føler med deg Lalla - det er helt jævlig å ikke få sove!!!!! Jeg var totalt vrak for en drøy uke siden, da tok de meg inn på føden og ga meg Alopam. Har du prøvd det? Helt utrolig verdifullt å få bare én natts god søvn...det ga meg nytt mot. Sover fortsatt dårlig, men skal ikke klage sammenlignet med deg. For meg hjelper Polaramin en del, den sløver meg i tillegg til at den tar mye av kløen. Ikke akkurat optimal oppladning til fødsel å gå søvnløs på ukesvis, det er jo nå vi trenger kreftene våre! Håper du får hjelp, for dette går ikke. Mange klemmer til deg!

Skrevet

Tusen tusen takk =) Bra du har det bedre ihvertfall!!! Klemmer

 

 

Til andre: jaggu mye respons å få her for tiden gitt... Håpløst å skrive noe som helst!

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, for jeg har ikke sovet på flere mnd og kroppen har sagt stopp. Fikk nosinan for å sove når vi vat på omvisning på føden men de glemte å fortelle meg at denne spesielle medisinen måtte man ta 3 (!!) timer før man skulle legge seg! Ikke rart jeg ikke sovna av dem og slet med en helvetes hangover dagen etter! Jeg fikk høre om de 3 timene i går(!) da jeg ringte for å høre om jeg kunne ta 2 i går og ja det kunne jeg. Men som forbanna dårlig allikevel og her sitter jeg litt uttafor.

 

Mitt råd til deg er at du må snakke med jm om det igjen og igjen så kan det være at du blir innlagt for litt søvn. Jeg snakket ikke så mye omd et, men min jm så det på meg at her er noe galt. Så hvis de ikke ser det, pratpratprat og la tårene trille om de presser seg frem om det så de forstår at du snakker alvor. Det kommer en tid etterpå også hvor man skal fungere....

 

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk snuppa =)

Skrevet

Jeg har heller ikke sovet skikkelig på 2 måneder. Måtte slutte med vallergan før jeg kom til 3 trimester.....så nå er jeg sliten av å ikke få sove skikkelig en eneste natt. Jeg har hatt problemer med søvnen i noen år jeg, men vallergan har hjulpet meg. Men nå kan jeg altså ikke bruke det lenger pga babyen.

Skrevet

Kjære deg..Kan du ikke bli bedt om å igangsettes? Med førstemann hadde jeg ikke sovet på en hel uke og var på gråten. Hadde såå mye vann i kroppen og en uke før termin orket jeg bare ikke mere...Tok kontakt med fastlegen som videre henviste meg til sykehuset. Der fikk jeg snakket med to svært hyggelige svenske jordmødre som forsto meg godt. Ble i gangsatt dagen etter, og 8 timer fra jeg fikk første pille var gutten min ute =)

 

Jeg vet hvordan du har det, det er forferdelig å ikke få sove..Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...