Gå til innhold

Hva gjør dere egentlig oppe nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv sitter jeg her med ei som begynte å kaste opp for en time siden. Ikke så overaskende siden lillesøster kastet opp i går.

Men jeg er egentlig a-menneske og er normalt sett aldri oppe på denne tiden..... virkelig noen som er det bare sånn for gøy??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er bare ikke trøtt, har sett på film på tv og lest litt. skal legge meg nå tenkte jeg.... Sønn min kommer hjem fra sin far i morgen og vi skal diskutere samværs avtale. godt mann kan sove lenge i morgen. he he....

Du får ha god bedring med barn, aldri gøy når de er syke

Skrevet

oj! god bedring ja!

sitter oppe å tenker hvorfor eg va så stokk dum å ikke la meg for 4 tima siden.. så da klare eg ikke legge meg no heller, mini våkne snart.. skal snike meg inn på rommet å hente babycallen, å legge meg på sofan.. legg eg meg i senga, kommer eg meg jo aaaaldri opp igjen så.. dumme, deilige senga!!

Skrevet

Jeg sovnet i stad da eldstegutten skulle ha en høneblund.

Han sover vanligvis ikke, men han er forkjølet og vi la oss litt for å slappe av.. Sovnet begge to og sov i 4 timer..

Pappaen tenkte så klart ikke på å vekke oss. :-/ så her sitter jeg.

Skrevet

Den svartens mørketida holder meg våken...klarer ikke sove på natta, men sover som en helt på dagen! Men da vil jo ikke nurket sove da.....Litt trøtt for tiden, ja!;-)

Har ligget og lest i 2 timer nå, den siste til Stieg Larsson. Dagdrømmer litt om nytt kjøkken og sånn...men ikke sove nei!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...