Gå til innhold

please svar?murringer i uke 23!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg hatt murringer eller kynnere mye i det siste.har hatt kynnere siden uke 17,men de blir sterkere for hver uke som går.

har våknet flere netter med helt hard mage og smerter i mage som går bak i ryggen,akkuratt som mensen smerter.og hatt litt blodig utflod noen ganger...som du ser på klokkeslettet når dette er skrevet,så er jeg våken pga hard og vond mage og mye smerter i ryggen...

skal jeg kontakte føden eller er jeg bare overbekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt føden hadde jeg vært deg, forklart deg og ikke skjul at du er fortvila, gjerne grin i telefonen.

Lykke til

Skrevet

Litt usikker på hvorfor du "gjerne skal grine", men er ellers enig med den andre her:-) Bare ring dem og forklar...Har hatt noen mer og mindre sterke blødninger selv, pluss sterke (vonde) kynnere siden uke 14. Har snakket med jordmor på sykehuset to ganger, men vi har sammen betemt at jeg ikke trengte å komme inn til kontroll. Men du får helt sikkert lov å komme, om du griner, eller ikke:-):-)

Håper du får en forklaring på kynnerne og blødningene, så du slipper å være redd...Lykke til;-) Vil bare understreke at dette trenger IKKE å være noe farlig;-)

Skrevet

Hei.

Jeg hadde uten tvil kontaktet legen eller føden, siden du har sterke smerter og litt blod i utfloden er det vel bare å kontakte lege ja..

Lykke til, håper alt står bra til med deg og den lille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...