idamor & lykketrollene Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hvor har dere kjøpt det?(de som har det) hvor mye bør det koste? ser at det er så stor forskjell i priser.. noen med erfaring?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 stor forskjell på pris, vi kjøpte vårt på obs, der var det billigere enn på expert
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Vi kjøpte vårt på biltema faktisk, det var det billigst vi fant. Godt fornøyd med det.
MissAntrop Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Vi har Vogel system som er kjempebra! Kjøpte det på Siba eller Elkjøp og det kosta vel 1000 kr.
Libido- Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Selges billig på biltema og clasohlson! under 300
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 OJ! Er det på Biltema dyganes assa? Jeg er liksom litt keptisk da ting blir så mye billigere jeg da, og liker helt at andre tester det ut før meg:) Vet det pleier å koste 1000 eller mer.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Ser det er noe klikk med S tasten her,hehehe.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Jepp, den på biltema er helt grei. Kjøpte først på elkjøp til 1300kroner, men da vi fant den på biltema som så nesten helt lik ut benyttet vi oss for første gang av 30dagers returrett. Og tv`n henger som støpt på veggen med den fra biltema. Kostet vel 300kroner eller noe. 1000kroner spart er ikke værst :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Så bra! Tusen takk for svar, skal jammen jeg kjøpe den derfra også
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Hm, forresten.. Hv or store tv`r har dere da? Vår veier vel borti 50 kilo, blir kanskje veeeldig tung den da.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 40 tommer er det vel eller er det større?? Nå ble jeg jammen usikker. Men det er altså en stor tung jævel som jeg ikke klarer å løfte. Mannen kommer snart da skal jeg sjekke :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Hehehe, så bra. Tung jævel;) Jeg klarer ikke løfte vår heller. Bare samboeren min (som absolutt vil ha det store krateret av en tv benk inn i nye stua) mens jeg vil fjerne to store skap og heller henge tv`n på veggen;) Finere det vel? Ahh.. Hadde vært helt supert om du fant det ut, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå