Gå til innhold

Hvordan er alderssammensetninga her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er alderssammensetninga her da? Og hvor bor dere og hvor har tenkt å føde? :)

Jeg er 20 år, bor i Nittedal nord for Oslo, og har søkt om plass på Rikshospitalet. Terminen er 24.august!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29 år og skal føde på kongsberg.

Termin helt i slutten av august:)

Skrevet

jeg er 19 år, bor i Oslo, er fra tr.heim og skal flytte hjem til tr.heim til sommeren, fødsel på st.olavs.. termin er 10. august!!

Skrevet

31 år...skal føde i ålesund....

Skrevet

23 år termin 24 august .har født en unge i ålesund.ingen god erfaring så denne gangen blir d volda sjukehus eller molde sjukehus.

Skrevet

Jeg er 20 år, bor på Stord, men skal føde på haukland sykehus i bergen. termin 25 august=)

Skrevet

25 år, bor i Akershus men opprinnelig fra Hamar. Skal føde i Akershus, men vet ikke helt hvor enda.

Skrevet

Er 23 år, bor i Skedsmo så det blir vel Ahus på meg. Synd at det nye sykehuset ikke åpner før i Oktober da men men..

Foreløpig termin er 31. august.

Skrevet

Er 23 år og bor i Bodø. Så skal vel føde på sykehuset i Bodø rundt 15 august.

Skrevet

Jeg er også 23 år, og skal etter planen føde på Haukeland. Terminen er 11 august.

Skrevet

Jeg er 23 år, bor i Alna (Oslo), og har tenkt å søke om plass på Ullevål. Terminen er 3. august.

Skrevet

24 år ,bor på Lørenskog,termin 14.august.

Har søkt fødeplass på Riksen og ABC-klinikken på Ullevål.

Skrevet

Jeg er 19 år. Har termin 24 august, og skal føde på sus (sykehuset i stavanger).. :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år. Har termin 25 august.... ;) Vet ikke helt hvor jeg skal føde, men regner med det blir på ullevål.....

Skrevet

hei:)

jeg er 28 og regner med at fødselen blir på kristiansund sykehus.

termin 10 august.

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg er 23 og satser på sykehuset i krsand. Når søker man om dette? Jeg bor i England, men vil føde hjemme. Har vært på ultralyd, skal til jordmor 24 januar, får vel bare høre hvordan man gjør det.

Noen med erfaring på dette området, bodd i england??

Skrevet

Jeg er 34 år og bor i Kirkenes. Termin 12 august.

Skrevet

Er 31 år skal føde på Ålesund sykehus...

Skrevet

38 år og jeg skal føde på fødelofte på sus,hvis alt går som jeg håper da.

Termin 8 august

Skrevet

Jeg er 25 år, bor i Oslo, og skal mest sannsynlig føde på Ullevål. Termin 7.aug...tror jeg;-) Skal flytte hjem til Trheim en eller annen gang etter fødselen...

Skrevet

veldig snart 23. gravid for første gang. Bor i Trondheim og har ikke bestemt meg for hvor jeg vil føde, enten st.olavs i Trondheim eller på Orkanger.

Skrevet

er 26 år fra kristiansand, og skal føde på sørlandet sykehus. dette er min nr 2 og har termin 20 aug=)

Skrevet

Fyller snart 28. Bor i Sarpsborg, så skal føde i Fredrikstad eller Riksen ca 13. aug tror jeg....

Skrevet

hei, jeg er 25 år, skal ha nr 2 og bor i trondheim og skal derfor føde på st. olavs. Foreløpig termin er 25 august.

Skrevet

Jeg er 24 år, har fått fødeplass på Riksen :) Termin etter UL er 10 august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...