Gå til innhold

Hvordan er alderssammensetninga her da?


Mammaen til Jesper

Anbefalte innlegg

Hvordan er alderssammensetninga her da? Og hvor bor dere og hvor har tenkt å føde? :)

 

Jeg er 20 år, bor i Nittedal nord for Oslo, og har søkt om plass på Rikshospitalet. Terminen er 24.august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 19 år, bor i Oslo, er fra tr.heim og skal flytte hjem til tr.heim til sommeren, fødsel på st.olavs.. termin er 10. august!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år termin 24 august .har født en unge i ålesund.ingen god erfaring så denne gangen blir d volda sjukehus eller molde sjukehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år, bor på Stord, men skal føde på haukland sykehus i bergen. termin 25 august=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 år, bor i Akershus men opprinnelig fra Hamar. Skal føde i Akershus, men vet ikke helt hvor enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 år, bor i Skedsmo så det blir vel Ahus på meg. Synd at det nye sykehuset ikke åpner før i Oktober da men men..

Foreløpig termin er 31. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år ,bor på Lørenskog,termin 14.august.

Har søkt fødeplass på Riksen og ABC-klinikken på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Jeg er 23 og satser på sykehuset i krsand. Når søker man om dette? Jeg bor i England, men vil føde hjemme. Har vært på ultralyd, skal til jordmor 24 januar, får vel bare høre hvordan man gjør det.

Noen med erfaring på dette området, bodd i england??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 år og jeg skal føde på fødelofte på sus,hvis alt går som jeg håper da.

 

Termin 8 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, bor i Oslo, og skal mest sannsynlig føde på Ullevål. Termin 7.aug...tror jeg;-) Skal flytte hjem til Trheim en eller annen gang etter fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig snart 23. gravid for første gang. Bor i Trondheim og har ikke bestemt meg for hvor jeg vil føde, enten st.olavs i Trondheim eller på Orkanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 26 år fra kristiansand, og skal føde på sørlandet sykehus. dette er min nr 2 og har termin 20 aug=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er 25 år, skal ha nr 2 og bor i trondheim og skal derfor føde på st. olavs. Foreløpig termin er 25 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...