Gå til innhold

I dag har jeg hatt den ultimate redneck-experience!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bedt hjem til svoger og svigerinnen min i dag,på middag. Det sto drunk chicken på menyen, og jeg har aldri vært hos dem før.

På mobiltelefonen sa mannen min til svogeren min at han ikke måtte skyte oss,når vi kjørte inn oppkjørsla deres...Hmmm!

Da vi kjørte mot huset deres, så det ut som om han hadde ei hagle i ene armen.

...........Men det viste seg å bare være ei rake...Puh!

Ute hadde han utrolig mange biler.Gamle og nye,og enhver redneck med respekt for seg selv har et rebelflagg vaiende i ei hjemmelaget flaggstang. Tre hunder som bjeffet noe aldeles forferdelig,og ei hengekøye festet til et tre og en bjelke,sementert nedi jorda...

Nå vil ikke datteren min ha en liten hund lengre....de bjeffet ørene av henne..

Kom rett inn i traileren, hvor tusen små pyntegjenstander var dandert i alle hyller og ledige steder mellom sofaen,som var full av puter og bøker av Danielle Steel.Samt et par kjeksbokser.

Akvariumet sto høyt oppe,og der svømte en fornøyd upsidedown catfish.

Nevnte jeg den digre TV`n? SVÆR! Tok halve traileren.....

Fjernkontrollene lå fint dandert i en dings som hang over godstolen til Mister Brother in Law, og bak der igjen var det en vegg full av lekemotorsykler! Harley Davidson,selvsagt. Han pleide være medlem av Hells Angels, men det var visstnok lenge siden....Nå får han ikke lov av kona å kjøre doningene,pga at hun synes det er "farlig".

Og det kan det jo være.

Utegrillen var ei metalltønne skjært over på midten, og grillkull i bunnen. Den andre delen av tønna var lokk, og i et hull hadde han laget det sånn at det sto et termometer oppi,for å vite temperaturen i løpet av grillinga...

Så var det maten,da!

"Drunk chicken"!

Hvordan man lager den?

Man stapper ei full, åpen ølkanne oppi rumpa på kyllingen, sånn at den står oppreist.Ølet koker under prosessen,og gjør kyllingen tender.

Maten var god,den...men jeg likte ganske dårlig av brother in law brukte svarte fingre fulle av bilolje for å dandere på fatet,før vi fikk forsynt oss..Hvem vet hvor lenge siden de hadde sett varmt vann og såpe??

Nå har jeg rapa full kylling hele kvelden...men føler meg klinkende edru!

Og forresten;

JEG HAR DET RYDDIG!!!!!!!!!!

=O) Meget ryddig hus. I forhold til enkelte,vil jeg si jeg har rett og slett støv på hjernen!

Og det gleder jeg meg til å fortelle min mor ;o)

Rotete skal jeg innrømme at jeg er. Men jausann;det er dem som har det titusen ganger mere rotete enn meg.

Tror jeg skal dit igjen snart,jeg ;o)

Hilsen ei med en erfaring rikere...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheheh:)

Skrevet

"Drunk chicken" er visst en nye greie, det, hvis det ikke er en redneck-greie som nå har nådd mainstream. Svigermor laget det til oss for ikke så lenge siden, for det var så mange av studentene hennes som snakket om det.

Jeg tror ikke vi smakte noe forskjell på full kylling og edru kylling, faktisk.

Senere har jeg sett stativer i butikken som man kan sette ølboksen inni og kyllingen utenpå.

Skrevet

Ja,han hadde et stativ han satte hele greia oppi.Men jeg trodde det også var noe improviserte greier..hehe,det var jo godt,men jeg smakte ikke ølet i det hele tatt. Mulig et glass vann hadde gjort samme nytten!

Jeg tenkte lenge på at det ikke kan være bra med den aluminiumskanna inni kyllingen, glodvarm som den da ble. Må da være usunt?? Kjemikaliewise...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...