Gå til innhold

hvor går grensen for og vere utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selv hørt rykter om at jeg har vært utro imot min kjære...

og at jeg hadde rotet med ei....

jeg hadde jidd henne en GO klemm, husker ikke hvorfår men.... synes det er litt i tynneste lage får og ha "rotet" med noen synes jeg...

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der går i alle fall ikke min grense for å være utro!

En god klem er lov.

Skrevet

En god klem burde vel være lov syns nå jeg:)

Skrevet

Du skriver "min kjære" og "ei", men hvem er du? Dame eller mann? ;-)

Unnskyld at jeg spør, bruker ikke å være så mye innpå her altså men... fant ikke ut av det på profilen din heller... ;-)

Skrevet

Den går vel strengt tatt akkurat der du bevisst begynner å skjule ting som er forholds- eller sexrelatert for din bedre halvdel...

Skrevet

Godt sakt!

Grensen har i alle fall gått om du har dårlig samvittighet (om du er en person med samvittighet) eller din kjære er såra. Event. at du vet du har gjort noe som vil såre din kjære om hun/han får vite det.

Det trenger ikke å være direkte sex. Jeg mener også det er utroskap om man flørter med andre og skjuler ovenfor den at man selv er i forhold og skjulder den man flørter med ovenfor den man er forhold med. Bevisste handlinger som handler om flørt i større eller mindre grad hvor du vet du gjøre noe galt, forsøker å skjule det eller vet at din kjære ikke vil sette pris på det, er en form for utroskap, i alle fall noe som ikke bør aksepterest.

Skrevet

hun her et sjallusi menneske.... og tåler såvit at jeg ser på noen damer xD

Skrevet

Så du er mann eller lesbisk?

Skrevet

Da ligger kanskje problemet i at hennes terskel er for lav, at utroskap er så mye mer for henne enn for de fleste andre?

I så fall så må du velge om du skal innrette deg etter hennes terskel for å skape trivsel i forholdet (men gud ikke for en hver pris) eller om du bør forsøke samtaler med henne for å opprette større tillit. For oftes er jo terskelen for lav på grunn av manglende tillit. Ønsker du å hjelpe henne men får det ikke til selv, kan samtaleterapi sammen med andre kanskje hjelpe? Eller du kan foreslå det for henne?

Dersom ingenting nytter så er det kun du som må ta valget på om du kan leve med slik hun vil ha det. Blir det for tøfft for deg bør du kanskje vurdere andre muligheter. Å bare gjøre som du føler er rett hvis dette er helt galt for henne så er det i alle fall galt. Da er du i et forhold hvor både du og den du er glad i mistrives...

Altså, hva vi her inne mener er rett eller galt hjelper lite, og det nytter nok heller ikke å samle "medholdere" her inne å bruke mot henne for å redde eget skinn ;-)

Poenget mitt er at du må finne ut hvorfor du er i den situasjonen du er i og ta tak i rota!

Lykke til!

Skrevet

Hvis en klem er utroskap er nok jeg noe i nærheten av en hore...KLemmer folk hver dag jeg...En god regel er at det du ikke kan gjøre med noen foran kjæresten, uten at denne blir sur, er utroskap..Synes nå jeg...

Skrevet

Det handler vel om trygghet og utrygghet i et forhold -og hvorvidt kjæresten din er trygg/utrygg på seg selv. Jeg har i allefall erfart at det som regel ikke er nødvendigvis at man "er et sjalu menneske", men at man i visse tilfeller blir sjalu som følge av noe annet. Jeg kan bli ekstremt sjalu hvis samboeren min koser bestemte mennesker (x-er som han fortsatt er venne med o.l.), mens andre er helt greit. Spesielt nå som jeg er gravid er jeg vel mer sårbar, men jeg prøver å være flink til å sette ord på det og snakke med han om det og da går det som regel veldig greit :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...