Gå til innhold

Hva jobber dere med jenter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehage om dagen, stooortrives:) Er egentlig utdannet helsesekretær men ville ha litt fri fra det så begynte i barnehage:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ambulansesjåfør. Utrolig bra jobb! Stortrives! :)

Skrevet

Jeg jobber innen regnskap, kjempe spennende. :)

Skrevet

jeg jobber med psykisk utviklingshemmede unger og jeg stortrives med d.... er noen helt utrolig unger... alder fra 2 til 20 år... kjempe spennende:)

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, er utdannet spesialpedagog :)

Skrevet

Jeg jobber som fysioterapeut i privat sektor!

Trives utrolig godt!

Skrevet

ambulansepersonell og stortrives med den jobben :) jobbet litt over 2 år nå.. Har vakt i helgen,går av i morgen tidlig :)

Skrevet

jeg studerer sykepleie, og jobber i hjemmetjenesten:)!

Skrevet

jeg jobber i barnehage, med de aller minste! (1-3 år) Er ped, leder. Stortrives!!! :D

Skrevet

Mange som jobber i barnehage her:)

Det gjør jeg og:)

Skrevet

jeg jobber også i barnehage.. er assistent på småbarnsavdeling i en friluftsbarnehage.:)

Skrevet

Jeg er også utdannet helsesekretær!=) Har også jobbet i barnehage en stund, men jobber nå på sykehus. Skriver journaler, svarer i telefonen o.l.!=) Trives veldig godt, men savner ungene i barnehagen en del da!=)

Skrevet

Jeg studerer spesialpedagogikk og jobber som personlig assistent ved siden av:)

Skrevet

jeg er pedagogisk veileder og spesialpedagog i en barnehage...

Skrevet

Jeg er lærer på en ungdomsskole. Kjekk jobb, det..:-)

Skrevet

Er sykepleier, jobber på sykehus og stortrives med det :)

Skrevet

jeg er reiserådgiver , veldig spennende jobb, og morsom bransje

Skrevet

kommer nok til å savne barna i barnehagen jeg også hvis jeg hadde sluttet!! Er sååå koslig å være sammen med de:)

Skrevet

jobber som pedagogisk leder i barnehage (småbarns avdeling)

Skrevet

Sykepleier, jobber på barneavdeling og storkoser meg:)

Skrevet

Utdannet vernepleier med spes.ped. Jobber som spesialpedagog på ungdomsskole. Stortrives med det:)

Skrevet

Kommunikasjonsansvarlig i et statlig foretak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...