snuppedulla Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg jobber i barnehage om dagen, stooortrives:) Er egentlig utdannet helsesekretær men ville ha litt fri fra det så begynte i barnehage:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er ambulansesjåfør. Utrolig bra jobb! Stortrives!
Venter på 3_de spire Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg jobber innen regnskap, kjempe spennende.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg jobber med psykisk utviklingshemmede unger og jeg stortrives med d.... er noen helt utrolig unger... alder fra 2 til 20 år... kjempe spennende:)
Skatt i magen :) Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg jobber i barnehage, er utdannet spesialpedagog
muttepus Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg jobber som fysioterapeut i privat sektor! Trives utrolig godt!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 ambulansepersonell og stortrives med den jobben jobbet litt over 2 år nå.. Har vakt i helgen,går av i morgen tidlig
Tuttelure Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 jeg studerer sykepleie, og jobber i hjemmetjenesten:)!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 jeg jobber i barnehage, med de aller minste! (1-3 år) Er ped, leder. Stortrives!!!
SommerBris Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Mange som jobber i barnehage her:) Det gjør jeg og:)
rampejenta - ny spire Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 jeg jobber også i barnehage.. er assistent på småbarnsavdeling i en friluftsbarnehage.
*~2barnsmamma~* Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er også utdannet helsesekretær!=) Har også jobbet i barnehage en stund, men jobber nå på sykehus. Skriver journaler, svarer i telefonen o.l.!=) Trives veldig godt, men savner ungene i barnehagen en del da!=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Jeg studerer spesialpedagogikk og jobber som personlig assistent ved siden av:)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 jeg er pedagogisk veileder og spesialpedagog i en barnehage...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er lærer på en ungdomsskole. Kjekk jobb, det..:-)
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 Er sykepleier, jobber på sykehus og stortrives med det
sam-sarah Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 jeg er reiserådgiver , veldig spennende jobb, og morsom bransje
snuppedulla Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. januar 2008 kommer nok til å savne barna i barnehagen jeg også hvis jeg hadde sluttet!! Er sååå koslig å være sammen med de:)
Loppeline83 Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 jobber som pedagogisk leder i barnehage (småbarns avdeling)
temine Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 Sykepleier, jobber på barneavdeling og storkoser meg:)
Knotten & lille persille Skrevet 9. januar 2008 #24 Skrevet 9. januar 2008 Utdannet vernepleier med spes.ped. Jobber som spesialpedagog på ungdomsskole. Stortrives med det:)
madisen Skrevet 9. januar 2008 #25 Skrevet 9. januar 2008 Kommunikasjonsansvarlig i et statlig foretak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå