Lillhanne Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Begynner så smått å tenke på utstyr og handling.. Hvilke tåteflasker anbefaler dere? Er førstegangs og har NULL peiling! Svigerinna mi sverger til Dr. Browns.. hva gjør dere? Takk for svar!
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Vi begynte med Avent, men skifta raskt til MuM sine som selgers i dgligvarekjeder etc. Disse ventilerer i bunnen og var supre for vår datter som hadde kolikk i 3-4 mnd.
jente08&jente2010<3 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 jeg la ut en tråd om dette for en stund siden, fikk tips om MuM sine flasker, så jeg har kjøpt de:) termin om 4 dager, så enda ikke prøvd den da men:) håper de er bra:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 MuM sine flasker er kjempe! De er kjempegode og billige!
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jepp, de er supre! Koster 40-60,- pr stk. Og de rommer nok til at du kan ha samme flaskene alltid, bare bytte tut.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har alltid brukt Avent sine flasker, og vært fornøyd med de. Har brystpumpem i samme merke, så jeg kommer nok til å bruke dem denne gangen også
Gulp Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Vi har brukt både avent og sano baby til eldstemann, og kommer IKKE til å bruke avent til neste. Alle lekket:(
mamma:) Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Vi har brukt Dr. Browns og er godt fornøyd med de. Sikkert flere typer s
camosilla Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Har bare kjøpt en tåteflaske enda - Avent. For jeg har brystpumpe i samme merke. Er det andre flasker som passer på den pumpen tro?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Det er lurt å ikke kjøpe mange like flasker ennå. Noen babyer er kresne på type flaske eller smokk og det er kjipt å ha 18 avent flasker hvis barnet ditt ikke vil ha annet enn mam.. Bare et lite tips.
Niem og Patrick Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Jeg synes Avent flaskene er kjempegode. Har 4 flasker, brystpumpen og de skjella som samler opp lekkasje, og er kjempefornøyd
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte en sånn avent-startpakke sist og var kjempefornøyd med de. De holder godt også, så jeg har en del igjen. Har også brystpumpe i samme merket (et eller annet sted, hehe), så vi kommer nok til å fortsette med de :-). De har også store og små og finnes i de fleste butikker
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Til Blondie Sier du det? Lakk de altså? Jeg hadde samme problemet med Mum sine, jeg, men hadde ikke det problemet med avent....det var rart, hehe
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Vi kjøpte Avent sine, men vi fikk ikke frøkna til å ta flaske før hun var 8 mnd. Og da ville hun fortsatt ikke ha avent. Så kjøpte vi et par MaM flasker, og de tok hun med en gang Denne gangen kjøper vi ikke inn noen, men tar frem de fra vesla. Utenom det måtte vi kaste x antall silikon smokker. Vi prøvde og prøvde smokk og hun nektet, helt til vi testa en latex smokk, den skled rett inn gitt... hehe..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en del flasker fra forrigemann. Det er Avent og jeg kommer til å prøve disse nå også. Skal kjøpe nye smokker til de da. Har ikke hatt noe problemer med de flaskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå