Gå til innhold

Hater mensen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på pilla 1 desember, fikk mensen den 6 desember så nå har jeg fått den "normale" mensen den 3 Januar. Gått på pilla i 5 år så husker ikke hvordan det var å ha mensen. Nå er jeg SKIKKELIG kvalm, svetter og svimmel! orker ikke dette her assa, skikkelig jævelig!! :( GLEDER meg til å bli ferdig med denne mensen!!! Håper jeg slipper å ha den resten av året:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet på pillene 17. November.. Fikk "pille-mensen" 3 dager etter at jeg sluttet... Ble ikke gravid 1.pp. Men 1.Januar så fikk jeg den ordentlige mensen etter pilleslutt.. Gikk på pillene 6,5 år, så det blir spennende å se om det blir noen spire denne mnd :)

Nå vet vi iallefall at kroppen fungerer etter pilleslutt og at vi forhåpentligvis har eggløsning :)

Men jeg hadde det akkurat som deg, svettet, var skikkelig kvalm og var svimmel.. Var sikker på at jeg var gravid forrige pp (mensen kom 2 uker etter ikm), men neida, teite tante rød kom :(

Skrevet

ååh! er såå typisk! er ikke noe morro! var bedre når jeg gikk på pilla, da hadde jeg ikke vondt eller noe! men sånn er det:) hehe. VI ligger jo ganske likt i løypa da;)

Skrevet

Huffja. Er enig. Ikke nok at vi ikke er gravide, men vi skal straffes med denne forferdelige mensen også. Det er urettferdig.

Skrevet

Ja vi gjør jo det da :) Tid har du ikm?

Jeg har ikm ca 27-28 .januar tror jeg. Men forrige syklus var på 41 dager (var etter p-pillelsutt, men jeg hadde sannsynligvis el på dag 27 da, iallefall etter symptomene, så fra el til mens da var det 27 dager...) Så derfor håper jeg at jeg har en ganske "normal" syklus denne mnd, iallefall slik jeg har pleid å hatt det før...

Jeg har kjøpt inn cb el tester denne mnd, så denne mnd skal det klaffe :)

Skrevet

mm, veeeldig urettferdig. ferdig med tr idag jeg, så nå går vi inn i en spennende periode :)

Skrevet

Jeg venter neste mens 31 Januar jeg:) men håper den ikke kommer!! EL 17 Jan så da er det bare å kjøre på:P hehe, håper jeg blir ferdig med mensen snart, synes det er såå ekkelt å ha det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...