lega66 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 jeg vet ikke når jeg har EL, vet aldri når jeg skal han mensen heller... helt siden jeg sluttet på pilla, så har jeg aldri fått mensen regelmessig... det er så frustrerende. vi vil gjerne ha en liten en...
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hmmm....... Dere kan jo bare ha t`lmodighet og la naturen gà sin gang, dere bare kjorer pà nàr dere har lyst og se om det forer til noe..... eller du kan f.eks reg nàr hver mens dukker opp med en m i kalenderen..de fleste har en 28 dagers syklus men noen har lengre og noen har kortere... Jeg er for utàlomodig til à vente pà at moder natur gjor meg gravid, sà jeg temper... du kan lese om basaltemperatur inne pà www.pernille.info Husk pà den adressen der, den er hellig for oss alle provere:) Lykke til:)
lega66 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 jeg skal sjekke opp den sia der trur jeg er ganske lei nå, har gått jævelig lenge uten å bruke noe. og det kan ta en mnd mellom hver mens, eller det kan ta tre mnd... holder på å bli gal....
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Uff da er det ekstra greit à kunne tempe.Da ser man ogsà om har begynt à fà el..det kan nemlig ta litt tid for man fàr egglosning etter p-piller.... I sverige er det laget en undersokelse pà hvor raskt de fleste ble gravide og der kom de fram til at 7 mnd var helt gjennomsnittlig... Hvor lenge har dere provd à bli gravide???
Sharlis Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har det akkurat som du har det...mensen min kommer å går når den føler for det..å jeg har skrevet opp i over 1 år hvordan mensen min er,og det er null sammenheng..underlivet mitt kan du trygt si lever sitt eget lille liv,hehe.. Dette er min tredje gang jeg er gravid...og første gangen tok det over 1 år.,andre gangen ble jeg gravid i 2 pp og nå ble jeg gravid uten mens.. De to siste gangene var planlagte og det eneste vi har gjort får å bli gravide er å ha sex i vertfall annen hver dag:) Og som du selv leser så funker det..hehehe Bare stå på som kaniner så går det der helt fint skal du se:):) Lykke til:)
lega66 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 jeg sluttet på pilla i januar 2005, men vi snakket ikke om at vi ønsket oss unge før i mai ifjor, har prøvd ivrig i perioder, så blir jeg oppgitt og frustrert, og da blir jo han frustrert også... får vel starte med nytt mot nå, og håpe jeg blir gravid iløpet av 2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå