Gå til innhold

dumt å ha slike begrensninger i salget....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at barnas hus har en annonse her inne, der det informeres om at klessalget er igang. Dessverre kan man visst bare gjøre ett kupp til barna der. Dæng. Tar jeg først turen ut på shopping hadde det vært kjekt å kunne gjøre litt flere kupp med det samme jeg er igang. Tror ikke jeg gidder å dra inn til byen for å handle ett plagg :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja si det... kan jo være at det er så fantastisk at det er verdt å ta turen ;) Står i annonsen følgende: "Klessalget er igang... Gjør ett kupp til barna"

Skrevet

ps: jeg har litt dårlig humor så seint på kvelden :P Men strømmen holder på å gå og jeg tør ikke legge meg. Altså sitter jeg her litt til og irriterer meg over "et/ett"-feil hos en annonsør som strengt tatt burde hatt råd til korrekturlesere.

Skrevet

Den var skikkelig tørr, ka-ping ;-)

Skrevet

hehe, se min kommentar lenger opp :P

dere kan jo satse på at strømmen faktisk går snart da.... da forsvinner jeg herfra i hvert fall, og må plage gubben med min dårlige humor istedet, hehe :)

Skrevet

Tja, jeg liker litt knusktørr humor jeg da...

Skrevet

oooh.. flørten... :D

Skrevet

Det er ganske mange som ikke vet når de skal bruke "et" og når de skal bruke "ett"..

Synes du skal ringe dem å si at du er skuffet, ka.ping..

Skrevet

Hehe. Ikke sikkert det er feil heller.

Kanskje de bare har salg på det dårligste av det dårlige, og derfor bare mulighet for å få med seg et kupp hjem.

(Ellers så kan det jo være et kupp i sin helhet da)

Ja, jeg har utrolig dårlig erfaring med barnas hus og lave priser. Haha, de er gode til å reklamere og thats it!

Skrevet

Ja, jeg blir slik når jeg er trøtt... *blunk, blunk*

Skrevet

Men tenk sånn på det da, OM du drar, så får du jo gjort mye annet samtidig.

Besøkt venner, kanskje sovet på hotell om drittværet holder seg og båten ikke går, tatt en øl på en ordentlig bar, spist på restaurant :P

Skrevet

yøh - påstår du at vi ikke har orntlige barer her ute i Ytre Langtvekkistan, Carnivale?!? Vi har jo hatt pøbbkveld på samfunnshuset TO GANGER i høst jo!

ps: skulle gjerne tatt en bytur, men jeg jobber, og har dessuten ikke penger til verken hotell eller båt... *sukk*

Skrevet

Haha, jeg ser ikke annonser her inne, så skjønte ikke humoren med et/ett :P

Ok, nå er jeg med, den var morsom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...