Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Men, hvordan fungerer det egentlig når de er så små? Min er 14 mnd, og jeg innbiller meg at han bare kommer til å løpe ut av dusjen og styre rundt.
overkill Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Eg har mykje leikar i dusjen så guten min er storfornøgd med å sitte på golvet og leike. Så får han låne dusjhandtaket og dusje mamma. Det er stor stas. Han er no 17 mnd og veit det ikkje er lov å opne dusjdørene.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 min er 13mn . og jeg tar med spise stolen hans på bade. han sitter og leker og vasker han.fungerer bra vettu. (:
Golden-Angel Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Vi har dusjen i badekaret så min sitter i badekaret å leker når jeg dusjer. Når jeg dusjer i den andre dusjen lokker keg dusjkabinetet så ho ikke går ut av dusjen.Dersom ho vil ut tørker jeg ho og tar på bleie så løper ho rundt på badet. Det er ikke vann på gulvet så det blir ikke glatt.
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg pleier å sette henne i badebaljen ved siden av meg... så dusjer jeg meg mens hun sitter å bader... når jeg er ferdig å vaske meg så vil hun gjerne komme opp til meg. så da holder jeg henne og vasker henne.. hun elsker det.. har gjort det slik lenge... så får hun bade litt til mens jeg tørker meg selv...
Molait Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Det blir litt trangt.. dusjer helst når noen kan se til han, han sover, eller på kvelden. Han dusjer alene mye. Veldig stas å dra opp og igjen dørene. Dusjen er da stilt slik at det ikke blir så mye vannsøl. Eller så sitter han i balja inni dusjen. Hender vi dusjer sammen, men som sagt trangt. Da står isåfall den andre av oss utenfor og tar imot og tørker.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Det går veldig fint.. han surrer rundt inne i dusjen og koser seg... vasker som regel meg først og så han =) Han prøver seg iblandt på å åpne dørene, men gir seg når jeg sier nei =) Er veldig kos da =)
rødhette* Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Han koser seg sånn inni dusjen at han enda ikke har prøvd å åpne dørene
samboer87 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 har hatt han i dusjen siden han var nyfødt. da hadde jeg han på armen og vasket håret mitt med den andre. nå når han er storgutt på 11mnd sitter han i balja si og plasker får dusje meg osv. vasker meg først så han så går jeg ut a dusjen tørker meg o.l så tar jeg ut han og fikser han kjeeempekoselig i tilegg har vi boblekar som vi koser oss i noen ganger men er så mye å fylle opp men er skikkelig koslig når vi først gjør det gjerne hele familyn meg babien og pappan kjempekos og han eeelsker det:D
Canari Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Mi jente er ett år og hyler som bare det om vi prøver å ta henne med i dusjen, synes som om hun blir livredd, og blir helt forskrekket og rar i pusten når hun får vann i ansiktet. Så vi har ikke prøvd ofte, noen tips???
Snart mamma til 4 Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har hatt med meg Leah inne i dusjen så lenge hun har klart å sitte selv.. For jeg har en del leker inne i dusjen sånn at hun leker seg mens jeg dusjer og så vasker jeg henne når jeg er ferdig.. og hun er storfornøyd når hun får dusje sammen med meg=) Virker som vann å skum er gøy..hehe
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Vi dusjer ofte sammen. Hun bryr seg ikke i det hele tatt med vann i ansiktet, har gått på babysvømming fra hun var 5mdr.. Forøvrig eeeeelsker hun å dusje, både alene og med oss.. Om vi dusjer sammen med henne, så veksler vi på å holde dusjhodet, hun liker å dusje seg selv litt, hehe.. Ellers leker hun med lekene sine.. Om hun dusjer alene, så har vi først døren åpen mens jeg vasker håre/kroppen hennes, og så lukker vi døren og gir henne dusjhodet, så dusjer hun selv. Vasker seg og spyler seg, hehe, og så dusjer hun litt på lekene innimellom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå