Gå til innhold

Herregud så redd jeg ble.


Anbefalte innlegg

Skrevet

bebisen min har vært så rolig noen dager nå. Så jeg tenkte jeg skulle lytte litt til hjertet med angelsounden min. Finner alltid hjertelyden med en gang og nesten alltid på samme sted. Satte meg godt til rette i sofaen og smørte litt krem på magen før jeg begynnte og lytte. Men hørte ingenting, kjente jeg ble varmere og varmere i hodet her. Begynte og dytte febrilsk på magen, men fortsatt ingenting. Prøvde og ta meg sammen og bestemte meg for og på do og prøve igjen når jeg kom tilbake. Byttet batteri, og prøvde igjen. Da fant jeg det gudskjelov med en gang. Men på andre siden av magen da. Herregud så redd jeg ble og så glad jeg ble når jeg hørte det. er forresten i uke 32...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ BRA:)hvor har du kjøpt sånn for og lytte etter hjerteslag?

Skrevet

Kjøpte den på e-bay. kostet bare 280 kr med frakt. og fikk den etter en uke. Veldig fornøyd med den. Slipper og ringe føden også, de gangene jeg er bekymret for om det er noe liv;)

Skrevet

ja ikke sant,eni..hva skal jeg søke for og få opp det på ebay?

Skrevet

herregud, kan tenke du ble livredd!

Bra du tenkte på å bytte batteriene, ellers hadde det tatt en god stund før hjertet ditt hadde funnet roen igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...