Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har ikke snøring hehe... ble bare litt nysgjerrig på det siden det har blåst seg opp en krangel om dette.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 For barn av mødre med Munchausen by Proxy-syndromet (MbPS) kan dette få skjebnesvangre følger. MbPS er en form for barnemishandling hvor en voksen person, vanligvis barnets biologiske mor, skader barnet sitt for å få oppmerksomhet fra leger og helsepersonell. Etter hvert har man utvidet begrepet slik at det nå også inkluderer personer som velger seg ut andre målgrupper, som for eksempel spesialpedagoger.
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 herre... og dette kaller de Cat for? utrolig voksent!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 ja, sist jeg sjekka kunne man ikke påføre barna sine kreft, tvinge sønnen til å bli narkoman.. osv
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 det er en skam å se hva folk kan få seg til å si innimellom på denne siden!
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Takk skal du ha hun er ikke særlig baby lenger da, hun ble året i går... og har knapt tid til å gi mamsen sin en kos en gang!
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Måtte inn å se på din også hun var jo kjempesøt! å for en stilig kjole hun hadde på siste bildet da ! hehe
Cat.68 Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Takk jenter for støtten, er helt utrulig hva anonyme kan få seg til å skrive. Men vil komme med en liten rettelse. Lill jenta mi hadde ikke kreft. Hun hadde noe som hette"CMV" ( Cytomegalovirus) dette virus slog ut cellene i leveren hennes, Derfor måtte hun behadles med en type cellegift. (Cymevene). Bare slik at ingen mener jeg lyver på henne kreft. det er ille nok at jeg blir anklaget for å gjort henne syk i utgangspunktet.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Bare drit i dem cat... :-) Alle som er oppegående nok, vet hvor ille det er å si noe til en person... Og alle som har litt vett i hodet vet at du ikke sier usanne ting om barna dine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå