Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er helt sliten i hodet nå... alle snakker dritt om hverandre, og hvem som må høre på? MEG! jeg er ny på jobben,og jeg baktaler ikke noen generelt, jeg er den personen som sier ifra til den det gjelder... hva gjør man i en sånn situajon da! jeg liker alle på jobben min jeg, selv om jeg ikke er så mye nede på fellesen, siden jeg bare har en bruker å ta meg av, men den lille kaffekoppen jeg unner meg oppi det hele går på å sitte å høre på at folk klager sånn på hverandre (det er mye rot ang vakter, og oppgaver der) så jeg som faktisk ikke har noe å gjøre med det føler meg rimelig ille til mote! arh.. måtte bare blåse litt ut her!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Da smiler du og hører på. Så får du senere bestemme deg for hva som er rett.
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 ja har ikke gjort annet enn å sitte med trynet ned i kaffekoppen og prøvd å holde masken for harde livet i dag.. utrolig slitsomt..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 begynn og snakk om noe anna.. sånn som den kiwi reklama.. "har dere forresten hørt at.. "
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 fikk snodd meg unna den ene diskusjonen på jobben i dag "hun der tror hun er sjefen og kommanderer rundt med alt og alle! en dag ringte hun til meg og sa at jeg MÅTTE jobbe!" og jeg sa at "ja det er jo litt rot med disse vaktene innimellom.. " så trøkte jeg trynet ned i kaffien og der ble det....
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 hehe....kvinnfolk som baktaler da regner jeg med...rimelig typisk. Jobba selv på en plass for noen år sia der det ble slarva i hver krok...aldri had noe glede av sladder selv og gir meg katta i hva den og den gjør og hva andre mener om hverandre. Pleide å prøve å dreie samtalen over på noe annet, nyheter, oppdrag osv...og lyktes jeg ikke med det fant jeg på en unnskyldning og trakk meg unna..vel vitende om at jeg nok ble baktalt i neste sekund selv..men ga f...i det. De som driver med det der har prolemer med seg selv....personlig mener jeg at hvis man har et problem med noen så tar man det opp direkte....det er feigt og galt å drive å snakke med andre om det. Og slarv ( i negativ rettning) er lavmåls. Skule ønske folk hadde "baller" til å si fra rett ut: "Nei, beklager, jeg synes ikke noe om å snakke negativt bak ryggen på andre folk kan vi ikke heller snakke om noe annet?." Dette gjelder selvsagt ikke sak, man kan gjerne snakke om sak eller udugelige politikere....de har jo satt seg i den posisjonen selv.
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Hehe det som er vittig er at det faktisk er mennene som er verst på jobben!!! damene er altfor opptatt av å fortelle om andre ting som faller de inn som hvordan helgen var og hvordan barna deres er osv..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 jeg peier bare og motsi de på prinsipp. "hun er så sjeftet" jeg: "å syns du? hun er altid hyggelig mot meg, jeg liker henne super godt" om man fortsetter sånn en stund går de lei
KaMa Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor skal man overse folk som baksnakker, og late som ingenting?? Da aksepterer man jo en ukultur som ikke gjør annet enn å skape dårlig arbeidsmiljø. Selv hadde jeg sagt ifra. Om jeg skulle ha blitt dårlig likt fordi jeg ikke liker å høre på folk som preiker dritt om andre, så hadde det vært heeelt greit.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 *applaus* Synd alt for mange er for feige til å si fra hva de synes er greit, jeg skulle tro de fleste syntes lite om baksnakking og drittslenging. Folk får feie for egen dør. Og det snodige er at de som slarver mest selv ofte gjør det for å dekke over sine egne tabber, feil og mangler. Svartmal andre for selv å virke bedre synes å være en god forsikring???
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Ved nærmere ettertanke så sjokkerer det meg ikke, etter å ha overhørt gubbens og kompisenes prat seg imellom....mannfolka har jaggu blitt like glade i slarv som gamle peppermø på kaffeslabberas ;-))))
Den drygaste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2008 Ja altså nå er jeg helt ny på jobben da, er ikke så lett å bare si ifra da...
overkill Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 "ja har ikke gjort annet enn å sitte med trynet ned i kaffekoppen og prøvd å holde masken for harde livet i dag.. utrolig slitsomt.." Ok. Høyres ut som ein slitsom jobb. Sitte med trynet i kaffekoppen heile dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå