Gå til innhold

lenej og mayaya


Anbefalte innlegg

Skrevet

gler mæg te vi knallharde veitjan ska ha en liten deit en gang :) Når kjæm du nedover, lenej? du ska itj lenger sør enn midt-i-landet vel?!? Der luske det jo søringa rundt kvart gatehjørne vettu :s iiiik.... og mayaya: itj å blæs bort fullstendig, søta! kor ska æg kom hen da når æg treng kaffepause fordi æg missa ferga igjen?!?

 

ps: lenej: æg har ENDELIG begynt å få teken på kantingsbandan :D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra for ka-ping hurra for ka-ping!! gratulerer! jøsses, endelig får du det til.. va ikke værst!! du må vise meg en gang..:! :):)

 

eg å mayaya vente på den fortæranesse arbeids-plan hennes, så eg veit katti eg skal bestille biletta.. :):):)

Skrevet

Nå skal jeg si deg noe, ping;

 

Hun har ikke bestilt billetter nedover ennå, ene og alene fordi den &%(=&%($&= bedritne jobben min ikke kan fortelle meg når jeg jobber og har fri.

 

OG utenom det; det blæææææææs!

Skrevet

*stolt* sende dæg mms med den siste kjolen æg har sydd, lenej! Den vart knallfin :) E itj HEILT enig i fargekomboen, men det e oppdragsgiver som har valgt det... og det vart jo ganske bra da :)

 

og ang. besøk så må det bli i forbindelse med helg for min del - æg har jo fått mæg jobb vettø! :D:D:D

Skrevet

ja dæven veit du inatt va det så gæli at æg våkna av det! Og æg kan gjerne søv gjennom tordenvær og greier... men det har vorre heilt steikahakke toillat versteill dæm siste dagan :/

Skrevet

jobbe æ å. bli hælg, ja. Langhælg.

Skrevet

jepp, laaaaanghelg! eg blir no der noen uke, hææ?? har jo mini med, så ingen hast me å kom meg hjem!!

Skrevet

koss gikk det med dæg og bilstoljakta forresten?

Skrevet

det har eg ikke tenkt på no mer... tar ikke det, før eg vet katti eg skal reise.. må komme meg hjem fra syden, først, å spare litt penga... så da vet eg jo mer :)

 

Skrevet

ka hærregud? sjefen din er trææææg!!!!

Skrevet

tramtimteeeeei

Skrevet

Det var en kommentar til at du kunne bli så lenge.... Hahahahhaa

Skrevet

tsss... eg e gøy! bare vent å se...

Skrevet

nåh.. jeg tror det ikke før jeg får se det,....... :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...