selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 gler mæg te vi knallharde veitjan ska ha en liten deit en gang Når kjæm du nedover, lenej? du ska itj lenger sør enn midt-i-landet vel?!? Der luske det jo søringa rundt kvart gatehjørne vettu :s iiiik.... og mayaya: itj å blæs bort fullstendig, søta! kor ska æg kom hen da når æg treng kaffepause fordi æg missa ferga igjen?!? ps: lenej: æg har ENDELIG begynt å få teken på kantingsbandan :D:D
lenej :o) Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hurra for ka-ping hurra for ka-ping!! gratulerer! jøsses, endelig får du det til.. va ikke værst!! du må vise meg en gang..:! :) eg å mayaya vente på den fortæranesse arbeids-plan hennes, så eg veit katti eg skal bestille biletta.. :)
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Nå skal jeg si deg noe, ping; Hun har ikke bestilt billetter nedover ennå, ene og alene fordi den &%(=&%($&= bedritne jobben min ikke kan fortelle meg når jeg jobber og har fri. OG utenom det; det blæææææææs!
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 *stolt* sende dæg mms med den siste kjolen æg har sydd, lenej! Den vart knallfin E itj HEILT enig i fargekomboen, men det e oppdragsgiver som har valgt det... og det vart jo ganske bra da og ang. besøk så må det bli i forbindelse med helg for min del - æg har jo fått mæg jobb vettø! :D:D
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 ja dæven veit du inatt va det så gæli at æg våkna av det! Og æg kan gjerne søv gjennom tordenvær og greier... men det har vorre heilt steikahakke toillat versteill dæm siste dagan :/
lenej :o) Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 jepp, laaaaanghelg! eg blir no der noen uke, hææ?? har jo mini med, så ingen hast me å kom meg hjem!!
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 koss gikk det med dæg og bilstoljakta forresten?
lenej :o) Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 det har eg ikke tenkt på no mer... tar ikke det, før eg vet katti eg skal reise.. må komme meg hjem fra syden, først, å spare litt penga... så da vet eg jo mer
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Det var en kommentar til at du kunne bli så lenge.... Hahahahhaa
mayaya Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 nåh.. jeg tror det ikke før jeg får se det,....... :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå