Gå til innhold

Verste jeg har opplevd på leeenge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 19 mnd er stort sett grei å legge om kveldene, Hender at hun er urolig men sjeldent.

Idag var hun helt utrøstelig. Sov en time og våknet i hysterisk gråt, Pekte på magen og sa aua.. Vi tok henne opp og maserte magen hennes litt. Prøvde å legge henne igjen etter en stund. Brølte som besatt. Satt inne med henne på rommet og prøvde å roe henne.. Hun var blid og fornøyd og gav ingen uttrykk for smerte når hun satt oppe..

Etter hvert utviklet dette seg veldig. HUn gråt, sto i senga og slo hodet sitt i sengekanten. Slo seg i hodet. Slo etter oss..Satte seg ned som i slags transe og spillet på slurva mens hun sa mamma, mammma, mamma,.... Nesten autistisk... Skummelt. Sovet ikke før nesten halv ett nå i kveld..

Hva i huleste er dette da?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vanskelig å si... Mareritt kanskje?

Datteren min har også perioder hvor hun våkner gjennom natten og gråter. Og da hender det hun virker sint og slår etter meg med en gang hun har våknet. Tror det er mareritt, husker jeg hadde mye av det som lite barn selv. Drømte at mamma forlot meg og liknende..

Skrevet

Herregud, hørtes ut som om hun hadde kjempevondt jo!

Stakkars liten, hadde hunspist noe hun ikke tålte kanskje, drukket noe med kullsyre? Ellers går det jo magevirus som en farsott over landet nå.

Bra hun fikk sove tilslutt iallefall, de blir gjerne litt sånn transe-aktig når de er trøtte óg har vondt stakkars...

Håper hun sover godt til i morgen og våkner frisk og rask:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...