snehvit77 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er visst gravid igjen.... Jeg er helt zombi her jeg sitter. Jeg har en gutt på snart tre år og ei lita ei på fem mnd, og nå altså ei lita spire i magen. Klarer vi dette mon tro? Vi har diskutert litt frem og tilbake, og er egentlig ikke i tvil om at vi vil beholde denne lille i magen, men...dette kom så veeeeldig ubeleilig. Er det noen der ute som har vært eller er i samme situasjon med det å få to så tette? Jeg vet ikke når termindato er, for jeg fikk jo aldri mensen tilbake etter fødselen.Hvordan skal jeg finne ut av det uten å dra på ul? Noen som vet/kan hjelpe?
little_pony Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 har du hatt tegn på graviditet lenge før du fant det ut?
snehvit77 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Har vært kvalm ca en mnd tid, men tenkte ikke noe mer over det siden vi både har hatt omgangssyke og forkjølelse...
little_pony Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 muli du da bare er en mnd=)jeg har en selv på tre år...
snehvit77 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tror det er noe sånt jeg også... Hadde vært en fordel om man huska når man hadde sex:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer så masse! Få deg en UL du, så finner du det ut med en gang!
little_pony Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 haha krysse av på kalenderen for hver gang man har sex:P hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Vet så godt hvordan du har det! Lillegutt var 2 mndr da jeg ble gravid igjen! Dette klarer du kjempefint! Du finner nok ikke ut hvor langt du er på vei før du drar på UL, kanskje legen din kan kjenne på livmoren og se sånn ca hvor langt du er kommet?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Hehe...sånn kan det gå, noen ganger kommer gledene tett-i-tett=) Skjønner at det føles litt overveldende nå, men det går seg til. Tenk så fint det blir for ungene å være så nærme hverandre i alder! Gratulerer!!
partox Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 da tror jeg enkelte trenger A3 ark for hver måned med flere avkryssningsmuliheter på en og samme dag... får i et annet innlegg så oppfattet jed det sånn... hehe
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Nå kom jeg på at jeg må løpe å ta min pille :-D
Pami Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 hehe,gratulerer;) Jeg er også uventet gravid,med spiral!!!! Har tre fra før,minste er nettopp blitt 1 år, så det blir jo litt større aldersforskjell enn for dere da. Men 4 stk,herremin:) Men vi var heller ikke i tvil om vi skulle beholde;) Dette går kjempe fint, skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå