Gå til innhold

Ikm uke 2ere, kjenner dere noen sympomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det egentlig vanlig å få symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har jo noen "symptomer" og har ikm først om en uke... så vet ikke om det kanskje er jeg som lurer meg selv litt ;-)

* veldig trøtt og sover mye mer enn vanlig

* tisser ofte

* vondt i korsryggen som sprer seg over til ømhet i magen

*noe såre brystvorter...

når har du IKM?

kjenner du noe?

Skrevet

Jeg har ikm til lørdagen (tror jeg..) lite med symptomer på meg, så jeg blir litt urolig, syntes jeg har hatt mer de to forje mnd, selv om dette er den første mnd som jeg ca vet el og ikm :P

*tisser ofte

*litt øm i puppene (hvis jeg kjenner etter)

*mye luft i magen og sånn bobling og skrikinger fra magen. litt stikkinger innimellom.

Men det er kanskje for tidlig å forvente så mye symptomer? jeg er veldig trøtt også, men det er jeg alltid, så er ikke så sikker på om det er symptom. Har så troa på denne PP forsi jeg har finni el og kost oss mye i den tida, i tilleg til at det var i romjula med mye avslappning og kos. hmm.. Jeg vil jeg vil!

Skrevet

ja sant når man har el i romjulen så burde det jo ligge perfekt tilrette for klaff på denne pp?!.. Jeg også tenker sånn... hadde mye kos, slappet godt av og tenker at du må jo alt være perfekt for å klare å få det til liksom...

men bare ikke tenk på det at du ikke kjenner symptomer ennå... er veldig individuelt når en kjenner noe, og det er jo i grunnen ganske tidlig ennå... min ømme mage og vonde rygg er bare utrolig plagsomt, og for alt jeg vet kan det jo være noe helt annet en svangerskap symptomer... men jeg håper så inderlig!!

Jeg skal teste neste søndag.. når skal du?

Krysser fingrene for oss!!!!

Skrevet

Oi, spennende! ;o) Krysser fingerene jeg oxo. ;o) Selv trodde jeg jeg hadde IKM idag (eller igår da, hehe), men nå er jeg usikker... Har stikkinger i magen og synes jeg går litt oftere på do, men det kan jo oxo være fordi jeg har drukket mye mer vann i det siste oxo... Og så sover jeg veeeeldig lenge. Men det kan jo oxo komme av at det er så mørkt ute om dagen. ;o)

Så sannelig om jeg vet!

Skrevet

Får bare krysse fingrene! Jeg tror jeg skal teste på lørdag.. vet ikke om jeg klarer å vente lengere, om jeg klarer å vente så lenge en gang :P Jeg blir jo bare så skuffa når testene er negative da.. Har du noen erfaring fra billig tester? er de like sikre som andre? og kan man ta de tidligere enn ikm? Jeg har kjøpt noen av de i en pakke med billige eltester fra nettet.

Jeg skal prøve å ikke tenke på symptomer. Tenker generelt alt for mye på det å bli gravid i det hele tatt, men klarer ikke la være..

Vi skal bare teste positivt til helga!!

Skrevet

ja vi SKAL teste positivt til helgen!!!!!!!!! :-)

har desverre kun erfaring til cb digital testen. Den skal visst kunne gi positivt resultat hele 4 dager før forventet IKM om en tester på morgenurinen..

lykke lykke til!!!!

vi får prøve unngå bli sprø midt oppi dette ;-)

Skrevet

Har kjøpt mye fra Billige-tester.no og Billige-teste.dk, og de duger bra! ;o) Jaffal graviditetstestene. De billige EL-testene er litt vanskelige å tolke synes jeg... Da er det bedre å kjøpe CB-tester. Har ikke handlet der på en stund, men mener de er å få kjøpt der fra oxo. Og at de er billigere enn på apoteket. ;o)

Tenker mye jeg oxo, men prøver nå å slappe mer av og la ting komme som det kommer, men det er jaggu ikke lett!! Merker at de gangene jeg har vært veldig fokusert på å bli gravid, har mensen blitt veldig forsinka, noe som gjør meg bare mer frustrert!

Håper vi tester positivt hele gjengen her inne jeg oxo. ;o) Det fortjener vi etter så mye jobb!!

Skrevet

Jeg har hatt ømme brystvorter i over en uke nå og har vært ekstra trett like lenge. Pleier å ha vanskeligheter med å sovne om kvelden, men den siste tiden har jeg sovnet lett, har sovet mye og likevel vært trett på morgenen. I tillegg har jeg kjent litt stikking i siden og litt "kiling" i livmoren. Er også litt stiv i korsryggen når jeg bøyer meg. Så nå er jeg spent. Vet ikke helt når jeg skal teste for jeg vet ikke helt når EL var, men tror den var rundt den 24.12. Har så ustabile og lange sykluser, så det er vanskelig å vite......og så vil jeg ikke teste for tidlig.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei, jeg har ikm 11.jan.

Har hatt en del stikninger helt nederst i magen i det siste, mye luft i magen, ømme brystvorter, murringer i korsrygg, hyppige toalettbesøk og er mye mer trøtt enn vanlig.

Men... kan godt være bare julematen som har lagt tungt i magen; mye salt mat gjør at en gjerne drikker mer enn vnalig og dermed må oftere på toalettet... ømme brystvorter og korsryggsmerter kan jo være pga at tr kommer neste uke... og ja, det er vinter og mørkt og kaldt, så det kan være naturlig å være trøtt... hehe

Krysser fingrene for at det har klaffet!

Skrevet

har ikm på mandag eller tirsdag,og tester til helga igjen om ikke tanta dukker opp. Har murriger/stikk i magen og veldig vondt i korsryggen.Har itillegg vært trøtt og uvel de to siste dagene og hatt litt halsbrann. Føler på meg at noe er på gang, men gjorde jo det forrige måned også....sukk.Lurer veldig på hvorfor jeg får så vondt i korsryggen så tidlig i et eventuelt svangerskap? Noen som vet? Lykke til alle sammen. Håper alle er gravide om en ukes tid.

Skrevet

hei:)

Jeg har også hatt murringer/stikninger i magen litt for tidlig i forhold til når tr skal komme. Også litt halsbrann her og der...Og veldig trøtt. Men som mange av dere sier så kan alt dette skyldes så mye annet. En er liksom bare mer oppmerksom nå som en vet en er prøver...Ikke lett det å ikke kjenne etter symptomer altså:)

Hadde stort håp om masse avslapping og kos i julen med el på julaften skulle gi utslag men virker ikke slik. Idag så sank tempen min betraktelig så da er det bare å vente på tr...skal komme 7/8:(

Masse lykke til til dere andre jenter:)

Skrevet

ja nå vet jeg ikkje om jeg har ønsket på meg noen symptomer eller om de er reele?

leste på trimester1. at en symptom kunne være at man fryser, og d har jeg gjort så til de grader. har hatt to ullsokker, pulsvarmere, pysj og ovnen på fullt... frøs sånn at d tok flere timer før jeg sovnet..

i natt har jeg hadd ømme brystvorter som kom og gikk.. har også hatt en del mensen smerter i går og i dag...

har følt meg en del oppblåst. har hatt utflod som jeg ellers ikkje bruker å ha...

venter jo ikm på torsdag den 10. og d kan jo være derfor, men tror jeg bare bruker å disse en par dager før ca. sluttet på p-piller(28 brett) dagen før siste menstrasjon begynte den 13.des.. kan jo være hormonene som løper løpsk... ikkje vet jeg.. oppblåstheten kan jo kanskje forklares med kostholdet i jula...

tvi,tvi...

Skrevet

jeg har samme "symptomene" som deg nina celine. Veldig vondt i korsryggen i går og i forgårs... kommer sikkert på samme måte i dag også... har jo ikke vært gravid før, så vet ikke noe om hvilkene symptomer som er "normale", men det skal jo visst være veldig individuelt da...

Har ikm neste helg ... trodde heller ikke at slike ryggverk symptomer kunne komme så tidlig... men vi får bare smøre oss med tålmodighet (hehe.. for DET er lett...) og vente og se..

lykke til!!! :)

Skrevet

nok et "tegn" fra meg ;-)

Ryggkrampene mine er mindre i dag og kjenner ikke mye i magen, men har veldig mye utflod i dag.. Tykk, tykk cottage cheese aktig...aldri hatt det før... vært inne og lest på forskjellige sider at det KAN være et tegn... men jeg får prøve å ikke tro for mye her...

Sorry ekle detaljer, men men ...

andre som har merket noe lignende???

Skrevet

Hei:)

Mange som har lovende symptomer her! Selv har jeg ømme pupper, og et skikkelig kviseutbrudd. Men det kan like så godt bety at TR er rett rundt hjørnet. Har ikm ca torsdag...

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg må hive meg på her. Har IKM på torsdag, men har hatt litt rosa flekker i utfloden.

Men jeg vet at vi traff EL, så får bare håpe det er en festeblødning...

Ellers har jeg hatt veldig mye stikking i magen den siste uken. Irriterende mye stikking, så får håpe det er et godt tegn. Jeg har også vært kjempe trøtt i det siste, klarer nesten ikke komme meg opp, selv når jeg ligger til langt på dag.

Så vi får bare krysse fingrer og tær :o)

Skrevet

har ikm uka 2 her å mn jeg fikk ikke noe tid til å tenke over at jeg kanskje kunne være på vei før d sprakk på lørdagen..:( så ingen barn her enda. får bare håpe på det beste neste el å ønske dere lykke til med testingen:)

Skrevet

ja, lykke til alle "uke 2ere" :)

nå er det ikke så lenge til vi kan begynne å teste, og så får vi se om romjulskosen har vært til nytte og om våres symptomer er ekte gravidtegn ;-)

satser på mange positive tester!!!

Skrevet

Hører vel egentlig til i uke 1, men hadde ikm i dag/går (søndag).

Tr er totalt fraværende til nå, og har symptomer som murring i nedre del av magen, uvel, såre brystvorter og veldig trøtt. Føler meg litt oppblåst, er absolutt ikke behagelig å sitte rett i ryggen.

Negativ test i går, håper tr holder seg laaangt borte!!! ;)

Skrevet

kvalme..masse utflod.svimmel avatil!!

IKM søndag!

Krysser fingrene for alle!!

Skrevet

Jeg lurer også veldig om dagen. Har masse utflod, murringer, stikninger forrige uke og får vondt i puppene når jeg reiser meg fort opp (det husker jeg fra 2 første sv skap). Og så er magen min skikkelig oppblåst. sinnsykt trøtt også, men det har jeg vært i en mnd, så det er nok vintertrøtthet. Tror jeg har IKM torsdag, men skal holde meg fast helt til helgen... Vil ha septemberbaby!!!

Skrevet

har ikm på torsdag...og symptomene er masse stikking i magen, veldig masse!!!! Vært veldig uvel i det siste, og utrolig trøtt. Sover unormalt mye.

Ellers har jeg hatt unormalt mye utflod (æsj), men når det nærmer seg ikm pleier jeg å få en god del brun utflod, denne gangen har det bare vært en ørliten rosa flekk....

Skrevet

INGENTIIING!!!

Innbiller meg at jeg er trøtt, men det er egentlig helt normalt på denne årstida i kombinasjon med nattevakt.....

IKM onsdag eller torsdag. Litt sykelig å ønske seg et snev av kvalme og ømme pupper, tihiiiii!!!

Skrevet

jeg har litt murring/stikking nederst i magen, hatt det siden EL. kan jo like godt være pga spenning..:-) har ingen andre symptomer. IKM den 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...