Gå til innhold

Heime aleine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld er eg heime aleine for fyste gong sia vesla kom.... Ho er med tante på overnatting, og storesøs er med papsen sin.

Litt rart.... men eg hadde so mykje eg skulle gjort, so dei fyste timane gjekk veldi fort, masse rydding `på loft og i kjellar` og når eg fyst kom i gang so var det godt å styre med noke uten avbrudd av ymse slag....

I seks tida fann eg ut at eg skulle prøve å koble stereoanlegget ( som ikkje har virka på 1,5 år) Og det gikk over all forventning!

Etter det var det rydding og vask og Masse HØG musikk, Robbie og Meat Loaf fikk dele på showt idag.

Og no sit eg omsider i nyvaska (jaja, rakk ikkje alt, men.....) hus, god rødvin, og nydeli musikk.....Ikkje so verst å vere småbarnsmor alltid likevel......... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, nydelig! Tenk å få være helt alene. Nyt det!!!

Skrevet

Ja, no gjer eg det! Lenge sia sist!

Skrevet

Kan faktisk ikke huske sist jeg var heeeelt alene.. Kan heller ikke huske sist jeg var full, eller på byen eller gjorde noe som ikke omhandlet barn, bleier osv..

Men bare vent. Til jeg skal (håpe håpe) til alpene og drikke scnaps... johoooo. Helt alene, bare sammen med voksne folk...

Skrevet

Nydelig å få utnytte dagen når du hadde den aleine. Du er flink!! Kos deg!

Skrevet

Det høres ut som en god gammeldags hjemme alene fest! En sjelden og ufattelig nytelse.... men nå er jeg sånn skrudd sammen at det er deilig i en time eller to..... så lengter jeg maksimalt. Men det er deilig å få gjort praktiske ting, uten tusen unger i buksebeina! Håper du har sovet godt!!!!

Skrevet

Så herlig å være hjemme alene!! Det har jeg opplevd 1 - en - gang på nesten 3 år. Vi hadde vært på Sørlandet en helg og jeg måtte fly inn en dag før de andre pga noe jobbgreier. Karosnuppa har vært borte på overnatting, men helt tomt hus har jeg bare hatt en gang.

Det var DEILIG, he he.... Men tida går fort :)

Skrevet

Fantastisk deilig med litt alenetid og ikke minst viktig:-) For både liten og stor tror jeg:-)

Hjemmealenefest med digg musikk og rødvin er jo bare nydelig:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...