Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har tidligere ( i et eller annet anfall) i høst farget håret brunt, jeg er egentlig mellomblond og nå må jeg si at jeg faktisk angrer litt. Har langt hår og vurderer å klippe meg kort hvis jeg ikke får farget håret tilbake igjen..men vil gi det en sjans.. Hva skal man gjøre? Satse på avfarging for så å farge i en gylden blond farge? Kan leve med gyldent hår..bare det er blondt...men gulerot er IKKE ønskelig. Eller skal jeg drite i det og heller bruke hatt en liten periode og vente til det får noen cm ettervekst og så klippe meg kort. Det er MØRK mahognybrunt nå....fin farge, men jeg er lei og vil ha tilbake det blonde...må farge øyenbryn og stresse med den slags nå...
NoDoubt Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Viss du har tenkt å farge så gjør det hos en frisør. Er redd du blir gulrot viss ikke.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Hmmmm...må høre o noen orker å passe de to minste noen timer en dag da...eller ta det en lørdag. Tiltak det også, jeg tror jeg klipper meg kort om et par mnd. Så får gubben bare grine så mye han vil ( han hater kvinnfolk med kort hår påstår han)...etter 2 tette svangerskap og denne impulsive tabben med hjemmefarging ( som ble fint, men jeg er lei) orker ikke være brunette for all framtid heller når jeg egentlig er blondine. Skulle tro man hadde lært når man nærmer seg 30år...men nei da.. *klask i panna*
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 det anbefaler jeg deg å gjøre hos en frisør og ikke selv. det må nok mest sannsynlig vis tas gradvis i form av striper for å unngå missfarging.. er mitt tips som frisør. det er ikke umulig å få deg blond igjen meeen du må ha tolmodighet og gjøre det gradvis for et fint resultat.
Gjest MMJ Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg var uheldig og fikk for mørkt hår, jeg måtte stripe det flere ganger hos friøsren, OG kure og kure og kure og kure håret Nå er det blitt tilbake som det var før i tiden igjen Dyr prosess...
En rosa og en blå :) Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har farget håret mitt mange ganger mørkt og selv tilbake til lyst igjen. ja du kommer sikkert til og være litt oransje et par ganger men kjøp lilla sjampo hos frisøren så hjelper det litt. men du må farge flere ganger i en kald blond farge. Så først tar du avfarging og ser hvordan det blir ,er det fortsatt veldig mye brun frage igjen tar du en runde til, så farger du det i en kald farge og så i evt en blond farge du helst vil ha. du kan jo altids farge det mørkt igjen hvis det ikke går og hatten funker når du er oransje også hihi Lykke til
En rosa og en blå :) Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Eller du kan gjøre som lilje Tar lenger tid, men en sikkrere måte, bare ikke ta for mange lyse striper på en gang for det blir helt jævelig. ta helst folie striper.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Penger har jeg, men har faen ikke tid til sånt. Nei, far...da faller lokkene på fruens hode til grunnen. Tror håret har godt av å bli klippet kort også, har blitt tynnere etter to svangerskap og to ammerunder..pluss denne fargingen so nok også har krevd sitt....sukk..lit vemodig er det etter å ha had langt hår i over 10år nå....har kun had kort hår to ganger, som liten og da jeg var 17-18....kledde det..og tror nok jeg kan leve med det en stund..er tiden MELLOM som er kjip..å vente på at det skal vokse ut når man er lei av å ha kort hår.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Ikke gjør dette selv. Da blir det gulrot.. Men gå til en frisør. Så kan du ta masse hettestriper. Da blir det mye penere:o) Det bløir nok veldig bra da. Eneste er at du bør kure håret ditt masse etterpå.. Men for all del, ikke gjør det selv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå