Gå til innhold

Yasmin-

Meg&gutta~prøverpånr3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som brukte Yasmin før dere ble gravide.

Hvor lang tid tok det før dere ble gravide etter pille-slutt?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Yasmin i flere år, eggløysningen ble helt fuct av det.. Fikk tilbake eggløysningen et og et halvt år etter jeg slutta, ble gravid etter første (synlige vartfall) eggløysning. Er nå snart 11 uker på vei..:)

Skal aldri begynne på hormoner igjen jeg..

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg sluttet litt før jul..

1,5 år er jo sinnsykt lenge...:( huff håper det går fortere her... hadde brukt pillen i ca 9 mnd.

*håper på en spire snart*:)

Skrevet

Ja det tok kjempe lang tid var ikke noe kjekt får håpe det går fortere med deg! Men jeg hadde heller ikke så veldig regelmessig mens før de tre siste mnd så om du har regelmessig mens er vell tjangsen for at EL er der større... Jeg testest meg hos spesialist og tok hormoner fikk fortsatt ikke eggløynsning. Kroppen måtte nok bare fikse seg selv, ble gravid naturlig heldigvis :)

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller i juni, bare for å være sikker på å komme inn normal syklus før vi skulle begynne å prøve..... Begynte å prøve i okt/nov, og spiren satt allerede i 1.pp :)

Lykke til, håper du er like heldig som meg:)

Skrevet

når jeg ble gravid førstegang hadde jeg gått på yasmin i ca 2 år . jeg ble gravid første pp

Skrevet

Med førstemann hadde jeg gått på p-pillen i seks år, yasmin i 2 av dem. Glemte pilla i et par dager jula 04, og i januar stod jeg med en positiv test i hånda... Så er nok veldig individuelt hvor lang tid det eventuelt tar. Med hormonspiral derimot tok det laaang tid, så det kommer nok ikke jeg til å bruke mer!

Skrevet

med førstemann ble jeg gravid mnd etter pilleslutt og denne gangen etter 3mnd

Skrevet

Jeg sluttet på pilla 25. september og 12. november testa jeg positivt på gravitest:) Så det er nok VELDIG forskjellig fra person til person når en blir gravide... Lykke til!:)

Skrevet

Tok siste pilla 2.november, postitiv test 12.12 (trodde ikke det var mulig at det skulle gå så greit), jeg venta og venta - men bare murringer....

Skrevet

gikk på yasmin i 3 år, og ble gravid på andre forsøk.

Skrevet

Ble gravid mens jeg gikk på yasmin :-P

Skrevet

Jeg gikk på Yasmin i 4år, og ble gravid en måned etter pilleslutt :-)

Skrevet

Jeg brukte yasmin et lite år og et halvt år etter jeg sluttet var jeg gravid, og vi var ikke særlig aktive i å prøve det halvåret heller. Sluttet mest fordi jeg tenkte det kunne ta lang tid før jeg ble gravid, (og grunnet alderen min som var 35 når jeg sluttet!)

Skrevet

Ble gravid mend jeg gikk på Yasmine jeg...

Skrevet

Ble gravid 5 mnd etter pilleslutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...