Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Superdupergutten ble skrapt opp av sofaen, stakkars... Men jeg tenkte at han kanskje har godt av å gjøre det han synes er kjekkest. Så fikk vi ta konsekvensene etterpå. Han var så bleik og pinglete i fht til de andre gutta.. Tenkte hver gang ballen kom nær magen at nå ryker peg... Han ble båret gråtende av banen når han fikk ballen i magen, men tørket tårene fort og vips der var han utpå igjen.. Hadde egentlig lyst å pakke de tynne pipestilkene hans i bomull og vatt.. Han spilte 4 små kamper og scoret 1 mål. Tar av meg hatten for tapre gutten. Han har faen døtte meg pågangsmot den lille fyrstikka:)))

*veldig stolt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imponert altså! Utrulig ka dei får til, sjølv kor svake dei egentlig er, iallefall denne gutten om eg har forstått det rett.

Du har nok en liten tøffing der, ja!

-flinke guten!

Skrevet

For en flott tøffing du har. Godt at han ikke gir seg. Sikker på at denne gutten vil klare seg godt som har sånn pågangsmot og en mamma som stiller opp for han slik at han kan gjøre det han trives med. Ikke alltid det lureste å pakke barna i "bomull og vatt"

Skrevet

Tenk på han fine der, Jeg skjønner godt at du er så stolt at du sprekker nesten. snakk om å tapre seg gjennom vonde og slitsomme ting! Jeg heier i bøtter og spann!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...