Gå til innhold

I dag har jeg bursdag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke nok med det, er litt ekstra i år siden jeg fyller 25 år! :)

Jeg elsker å ha bursdag.. Håper dere som har termin i dag, får den ut da! Hihi! Ha en ellers fin søndag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen :D

Skrevet

Gratulerer med 25-års dagen=)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hipp-hipp for deg Labambie!!! Håper du får en nydelig bursdag, kos deg masse=) Klemmer!!

Skrevet

Gratulere med dagen!!! :) Jeg har også bursdag i dag :)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!!!! :D

 

Kos deg med denne dagen snuppa! :D

 

BURSDAGSKLEM!!!! :D

Skrevet

Grættis!!!!!!!! Håper du får en fiiiiiiiiin dag =)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen:)

Skrevet

gratulerer med 25 års dagen, håper du får en flott dag

Skrevet

gratulerer begge 2 med fødselsdagen deres

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen...

 

=o)

 

 

Skrevet

Gratulerer med dagen :o)

Håper du får en flott feiring på 25 års dagen din.

 

*skalfeiredegidagjegogspiselittistildessert*

Skrevet

Tusen takk for alle fine gratulasjoner!! Så koselig! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Skrevet

Gratulerer lillemy! :-)) Husker du den pm'en du sendte meg tidlig i svangerskapene våre om at jeg hadde termin på b-dagen din, og at det ble spennede å se om jeg fødte da? Vel her sitter jeg med blødninger så det kan jo skje da vettu! :-)) Vil gjerne ha denne datoen for det er en god dato og føde på for det blir så snille mennesker av dem som blir født i dag ;-)

 

Gratulerer igjen :-))

Skrevet

Fra Labambie *høygravid* <---- sto ikke det den gangen da hehe

Mottatt 9. aug 2007 22:26

Emne Hei!

Melding Du har termin den dagen jeg fyller 25! :) :) Lurer veldig på om hun kommer da altså. Du må holde meg oppdatert! Klem

 

Her er den, og den måtte jeg spare på siden du er så god :-))

 

Skrevet

Hihi! Ja,jeg husker det! Koselig sagt da... :) Håpe du klekker i dag da! Masse masse masse lykke til iallfall!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!

Håper du får en fin dag.

Skrevet

Grattis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...