Labambie Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Og ikke nok med det, er litt ekstra i år siden jeg fyller 25 år! Jeg elsker å ha bursdag.. Håper dere som har termin i dag, får den ut da! Hihi! Ha en ellers fin søndag alle sammen!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hipp-hipp for deg Labambie!!! Håper du får en nydelig bursdag, kos deg masse=) Klemmer!!
Meg og lillespiren <3 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Gratulere med dagen!!! Jeg har også bursdag i dag
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer så masse med dagen!!!!! Kos deg med denne dagen snuppa! BURSDAGSKLEM!!!!
fullrulleihuset Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Grættis!!!!!!!! Håper du får en fiiiiiiiiin dag =)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 gratulerer med 25 års dagen, håper du får en flott dag
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 gratulerer begge 2 med fødselsdagen deres
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer med dagen ) Håper du får en flott feiring på 25 års dagen din. *skalfeiredegidagjegogspiselittistildessert*
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer med dagen til dere som har bursdag=o)
Labambie Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for alle fine gratulasjoner!! Så koselig!
Athina' Skrevet 6. januar 2008 #18 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer lillemy! :-)) Husker du den pm'en du sendte meg tidlig i svangerskapene våre om at jeg hadde termin på b-dagen din, og at det ble spennede å se om jeg fødte da? Vel her sitter jeg med blødninger så det kan jo skje da vettu! :-)) Vil gjerne ha denne datoen for det er en god dato og føde på for det blir så snille mennesker av dem som blir født i dag ;-) Gratulerer igjen :-))
Athina' Skrevet 6. januar 2008 #19 Skrevet 6. januar 2008 Fra Labambie *høygravid* <---- sto ikke det den gangen da hehe Mottatt 9. aug 2007 22:26 Emne Hei! Melding Du har termin den dagen jeg fyller 25! :) Lurer veldig på om hun kommer da altså. Du må holde meg oppdatert! Klem Her er den, og den måtte jeg spare på siden du er så god :-))
Labambie Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. januar 2008 Hihi! Ja,jeg husker det! Koselig sagt da... Håpe du klekker i dag da! Masse masse masse lykke til iallfall!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. januar 2008 #21 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer så mye med dagen!! Håper du får en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå