Gerd-Johan Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Min 3 åring tok idag pluttselig tak i hånda mi og beit meg. Jeg ba han gå på rommet sitt og sa at det var slemt gjort. Jeg hevde ikke stemmen engang,og ble ikke sint. Men han gråt som et pisket skinn. hm?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 kansje litt brutalt vist det var første gangen,men skjønner deg godt. jeg har null tolleranse mot slåing og biting,å sliter selv med en på 19 mnd som slår,men uansett hva jeg sier så bare smiler han å slår videre. må holde fast hendene til han skjønner at det ikke er lov, da tar det et par dager til neste slag. men det må da synke inn, han er jo så liten enda.
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 En venninde av oss bet tilbake!!!!! Det anbefales IKKE. Snuppa her hadde en liten periode med det, liten. Vi overså det, og avledet raskt med annen aktivitet, prøvde å avlede med noe som vi visste ville føre til positiv adferd som vi kunne rose henne for. Positiv adferd= positiv oppmerksomhet. Det funket her i huset.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 her nytter det ikke med positiv tilbakemelding og avledning, han synes det er morsomt å slå..
Gerd-Johan Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 ja takk det syns min også Han ler bare. Kjefte er det ingen vits i å gjøre, men sier jeg at han skal gå på rommet sitt å tenke seg om, blir han nesten hysterisk. hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå