lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 har maaange ting å skryte over, en ting eg like å skryte over, får eg ikke lov å skryte over her inne da.. men en anna ting eg har laga, som eg har ov å skryte over, er jo min kjære sønn!! har oppdatert hjemmeside med bilder fra jula så :) http://pic6.piczo.com/lenemj/?g=38802749
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Så søt han er! Jeg snoket litt på resten også jeg... Hvor gammel (ung) var du da du giftet deg??
mille80 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg også snoket:) Nydelig gutt, så der har du noe å skryte av:)
lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 hihi!! TAKK TAKK!! ) eg var 19år da eg gifta meg så er nok ei lykkelig, gift kjærring :)
Mayken Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Kjempesøt gutten din er:) Er jevngammel med jenta mi han. Hun er født 14.11.06. Er litt morsomt nick du har. Ina elsker Pororo. Har kjøpt 2 dvd filmer, og hun kommer støtt og stadig med koveret og nikker og sier ja. Det betyr Pororo tid:) Sitter klistret til skjermen og smiler og ler:)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Kjempesøt gutt du har, han ligner veldig på deg, i alle fall på øynene! Hadde ikke turt og gifte meg som 19 åring dessverre!! Modig gjort!
lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 hehe... vel, vi visste bare det var riktig å gjøre, derfor vi turte :) mayken, mini er også gal etter pororo! har begge dvd'ene, og ser de ofte. å eg må alltid synge pororo-sangen til han når vi bytte bleie.. han stoooorkose seg da! :) egentlig er det jo ikke modig å gifte seg så tidlig. det er jo en risk. men alle ekteskap er jo en risk?
Mayken Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Avsluttnings-sangen på Pororo har nesten blitt nattasang her hjemme hos oss:)
lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 hehe.. eg er forresten på utkikk etter pororo-bamse til han. så en film på youtube, ei som hadde en som gikk, å spilte den sangen.. men det va jo på koreansk.. dem sku hadd sånn i norge åsså...
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 hva er pororo? knotten din er selvsagt superskjønn, Lenej!!!!
Mayken Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 åhhhh....sånn bamse skulle vi hatt også. Ka-ping: Pororo er en tegnefilm om en liten pingvin som heter Pororo og vennene hans. Gikk på tv2 god morgen norge for en stund tilbake, og Ina ble kjempefasinert.
lenej :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 pingen, mini er også forelsket i pororo.. han er så skjønn!! så vi måtte kjøpe film til han, når det slutta å være på barne-tv.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå