venter.nr.3 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 - vi har veldig lyst på nr2 og bryllupet er om 5mnd,og kjolen er bestilt. jeg har tenkt at hvis jeg er 1-2mnd på vei da så burde ikke magen være noe problem? mins jeg ikke fikk mage før 4mnd sist. åååå, vet ikke om jeg orker vente i 5 mnd på å bli gravid, ved krise kan sikkert kjolen sys ut. - hva syns dere gravide bruder? hvordan er det å være gravid på bryllupsdagen? vil dere savner å f.eks kunne ta et glass vin eller å ha f.eks mere overskudd??hvis dere skjønte meg nå
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei, med kjolen trenger det ikke være noe problem, forhør deg om du kan få den med snøring i ryggen i stedet, da har du uansett noen cm å gå på hvis du blir gravid igjen før bryllupet. Første gang fikk jeg magen rundt 4 mnd jeg også, 2 gang rundt 3 mnd og denne gangen rundt 3 mnd. Og med snøring i ryggen har du uansett litt ekstra å gå på, for man er jo ofte litt oppblåst i begynnelsen da, jeg har i alle fall vært det sånn mellom 1-2 mnd. Jeg gifter meg om 6 dager og er da 27,1 på vei. Er utrolig glad for at vi gjør dette nå, skulle egentlig ventet til neste høst men etter at jeg ble gravid igjen fremskyndte vi det hele:) Er i kjempeform nå, har selvfølgelig ikke hauger med overskudd på lager, men så lenge jeg tar hensyn og ikke maser bobler jeg:) Har jo en på 21 mnd som er hjemme med meg om dagen og det går jo fint:) Men er glad han skal i barnehage nå som jeg går inn i siste trimesteret... Jeg var så plaget av kvalme de første 4 mnd at jeg hadde faktisk ikke klart å gifte meg da! Lå rett ut så godt som hele dagen og orket nesten ikke spise noe. Kastet opp nesten hver kveld. Sånn har jeg ikke vært de to første gangene. Men er ekstremt heldig denne gangen, har til nå bare gått opp 3 kilo, trodde ikke det var mulig, men gikk ned litt i starten da.. Mao: Jeg ville kanskje satset på å gifte meg tidlig i det 2 trimesteret, rundt 4 mnd for da er ofte energien på topp og man har ikke blitt tung enda, magen er liksom ikke i veien. Jeg gleder meg skikkelig til å stå brud med magen min! Man stråler enda mer syntes jeg da:) Jeg syntes i alle fall ikke det at du blir gravid skal avbryte planene deres, men skjønner poenget ditt med kjolen altså!
Amonym i dag Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Sånn er det med oss også. Gifter oss i august, men har veldig lyst på nr 2. Det jeg tenker mest på, er kjolen, den er viktigst. Har jeg ikke overskudd, får jeg bare få enda litt mer hjelp til alt:) Så er det ikke sikkert at jeg blir gravid med en gang heller, vet jo aldri, tok noen mnd sist... Men dere får sette i gang og produsere, og gift dere med kul på magen:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Vent til etter bryllupet med å starte produksjonen av nr 2. Du vet aldri hvordan form du er i
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hei, og husk at magen ofte kommer kjappere med nr 2 og 3 osv....
venter.nr.3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 takk for svar får se hvor lenge vi orker vente ) (jeg kan ikke ha snøring bak for har åpen rygg)måttre sydd den ut isåfall
En snupp - og en knert i magen Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Jeg prøvde kjolen min da jeg var 5-6 uker på vei, og den ville passet i alle fall en måned til, om ikke lenger Vi valgte å utsette bryllupet da jeg ble gravid, men det hadde også noe å gjøre med at jeg ville ikke ha bryllup 7,5 mnd. på vei, det kunne nok blitt litt heavy. Så kjolen er kjøpt, jeg må bare komme inn i den igjen 3 mnd etter termin... Jeg ville nok ikke nølt med å giftet meg når jeg var 1-2 mnd på vei, så lenge jeg var foberedt på at det skulle bli slik
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Til elisabeth over her, skal du gifte deg tre mnd etter termin, det skal egentlig vi også her, men lurer på å utsette det noen mnd til da vi er usikker på hvordan det er å plassere bort en så liten baby, men har jo aldri hatt barn før så¨vet ikke helt. Hvordan gjør dere det?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå