3-prinser Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har noe tips om hvor man kan få tak i mønster til strikket babybunad til gutt?
mayen20 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 desverre ikke til gutt:( har bare den eg har til snuppa... lykke til på jakten! hørt på garnbutikker?
3-prinser Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Ikke sjekket garnbutikker enda. Bare på nett. Har SÅ lyst til å ha bunad på lillemann 17.mai. Håper å få brukt det da, siden jeg har termin 10.mai.
mayen20 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 ååå så koselig! strikker du selv? jeg fant ut jeg kanskje var litt dum jeg, fikk mora til en venninde til å strikke for meg, ho sa ho tok ingenting for det, kun for garnet, kom på 500kr Fikk i strl 1 år da selv om snuppa var 4 mnd, men det gikk helt fint, og tror kanskje eg kan bruke den dette året og, må bare ha ny bunadskjorte (jakken kan ikke brukes lenger da) den blir vel bare litt kort hihi masse lykke til på jakten!
hjemmekanskje??? Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 De har mønster på garnbutikker.. Sjekk litt rundt deg også. Kanskje noen har noen mønster liggende )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå