Kuredu Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Trenger hjelp og råd om en avgjørelse... Er nå gravid i 7.uke og jobber som flyvertinne. Jobber 100%. Hadde en SA i 6.uke for 3 mnd siden, som faktisk startet etter å ha hatt en 14 timers arbeidsdag. Nå vet jeg ikke om jeg skal gå av med en gang eller om jeg skal jobbe til jeg MÅ gå på bakken. Har alltid tenkt at jeg skal jobbe tiden ut, men etter forrige opplevelse vet jeg ike lenger...... Noen synspunkter?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Nå er ikke jeg flyvertinne, men har ei venninne som er det! Og hu har fått beskjed om at hu ikke skal fly (jobbe) etter uke 12 pga stråling! Så da skulle de få andre oppgaver!
Kuredu Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Det stemmer. Men det er noen uker igjen til jeg er 12 uker på vei, og det er det jeg lurer på. Om jeg skal jobbe da eller ike. noen mener risiko for SA er svært stor ifm flyvning når man har det som yrke. Vi kan jo gå på bakken med en gang.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hvis du ikke kan få tilrettelagt arbeidet slik at du ikke blir veldig sliten eller ikke får veldig lange dager, så ville jeg ikke nølt med å sykemelde meg. Det går jo helt sikkert bra, men hvorfor ta noen sjans. Det vil du bare angre på dersom det skulle gå galt, selvom det antakelig ikke hadde hatt noe å si uansett. Har mistet selv så jeg vet hva det vil si å tenke "Hvis bare..." i etterkant. Lykke til :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Men hvis du har muligheten til å gå på bakken nå og du vil det, så hadde jeg gjort det tvert!