lego Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet om noen nettsider som selger sanne typer dører? Glassdører vet dere... Skjønner hva jeg mener??? Vil bare vite hva prisene ligger på, sann ca....
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Åhh, det er så fiiint:o)))) Vet ikke svaret da dessverre.. Bare liker det så godt!!!
lego Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Hehe. Ja, er enig at det er kjempefint, HVIS det passer inn i stua/rommet... Men det gjør det ikke her, og vi vil selge de.... Men greit å vite hva vi skal selge de for liksom...
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Ahh... Skulle GJERNE ha kjøpt de jeg, hvis det passet i mitt hus.. Hihi, det var egentlig mitt eneste kriterie da vi skulle se på hus, MÅ ha doble glassdører inn til stuen:-p *hihi* Alt bra med deg ellers?
lego Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Hihi. Da har du ikke mange krav... Jada, bare bra her vettu. Skjer ikke stort da, lever i den berømte tidsklemma, med barn og hus og jobb osv.... Dere da? Alt bra med dere også?
*Kleopatra Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 De vi skal ha i huset som vi holder på å bygger, koster ca 16500,-.
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 He he, eller rettelse: Det var mitt største krav., hihi:o) Så bra da... Hvor stor er lillegutten blitt nå?? Lemge siden jeg har sett noe bilde av ham nå.. Har du hjemmesiden enda? Jada, lever i tidsklemma her og, med jobb, skole, håndball, hus, selging av leilighet, flytting, unger, kjåk og styr, ha ha..:-p Kos:)
lego Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Hehe. Kjenner til det ja... Han har passert 2 år nå. Stor og flott gutt. Har hjemmesiden, men den har ikke blitt oppdatert siden sist du så den for å si det sann.... Har ikke hatt så mye tid/interesse for det den siste tiden.... Du får hilse til søstra da. Nå skal jeg krype under dyna, i morgen skal vi ut og ake! Klem.
lego Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 Hvilken str og farge har dere? Og hvordan glass er det?
*Kleopatra Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 http://www.kloppen.no/index.php?action=doerer⊂=display&serie=7&type=14&produkt=19 Denne, bare dobbel da selvsagt. Klart glass, hvitlakkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå