Gå til innhold

For et vakkert syn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og nyter synet av det vakre juletreet mitt :) Det ble så utrolig flott i år, jeg er skikkelig fornøyd :) MEN imorra er det 13.dag jul og all jula skal pakkes vekk. Pepperkakehuset skal knuses, treet skal pakkes ned og pynten stues vekk på loftet igjen. Så nå er siste sjansen til å nyte det flotte synet :) hihi... jaja, på tide med litt forandring igjen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da mannen var nede i kjellern i dag, benyttet jeg sjansen til å åpne verandadøra og skufle hele treet rett ut! Og gjett hva; det tok han flere minutter å oppdage det!! hehehehihihihohohoho

Skrevet

Hehe nyte det da :)

I maange dager nå har jeg irritert meg over treet som sagger mer og mer, ble skjevere og skjevere, og i dag tok jeg meg på tak,skofla av all pynten og slengte dritten ut vinduet hehe :P Og jeg sier det, blir leenge til jeg skal ha ekte juletre igjen!! Støvsugern gikk varm vøtt,dryssedryssedrysse :s

Skrevet

orka ikke tanken på å plukke barnåler ut av bamsene til eldsta og kjeften på minsta, så det ble plastikktreet i år også. Og det er faktisk knallfint :)

Skrevet

Vårt tre tror jeg var magisk, rett og slett. Heiv det ut og det er INGEN nåler igjen. Går det an, liksom? Vurderer å ta det inn igjen og slenge det på kvisten til neste år.

Skrevet

Da hadde jeg sikkert nytt synet litt lenger jeg og :D

Til neste år,til neste år...... hehe :D

Skrevet

Her skal også jula pakkes bort i morgen, og godt er det, for nå begynner jeg å bli lei. Men juletreet... er som du skriver, for et vakkert syn. Vi fikk det også helt perfekt i år, og jeg er sååå lei og ta det bort:( Men, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...