Luka Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Gruer meg såå forferdelig til å begynne på jobb igjen etter permisjonen. Ikke det at jobben er så forferdelig, men det er turnus og jeg synes det blir fryktelig mange kvelder å være vekke fra gullungen... Tenker derfor på å søke jobb som nattevakt isteden. Så er jeg iallefall bare vekke når hun sover også kan jeg sove mens hun er i barnehagen. Men da må jeg jo finne meg ny jobb og si opp den gamle.. Er det noen som har peiling på om jeg kan si opp jobben i permisjonstiden? Slik at oppsigelsestiden blir endel av permisjonen? Eller må jeg vente med å si opp og jobbe oppsigelsestiden i den gamle jobben etter at permisjonen er over??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Du kan si opp i permisjonstiden, men da må du si opp innen fristen som vanligvis er på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå