Gå til innhold

Sliten av Kynnere, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 38 uker påtur og sliter med kynnere. Ikke at det er vondt, men de tar pusten fra meg og er ubehagelig sådann. Bare jeg går litt fort reiser meg opp i sengen, bøyer meg ned etc blir magen knall hard. Var i normalt god fysisk form før svangerskapet, men måtte kutte ut all løping og hopping grunnet vondt halebein, men har gått på svømming et par ganger i uka siden uke 20. Har gått opp vel 15 kg som ligger plantet på magen.

Blir sliten av dette, det hører også med at jeg mener jeg er to uker lenger påvei enn sykehus termin dvs jeg mener uke 40.

Uansett, disse kynnerne ville dere kontaktet jordmor/ sykehuset. Har vært sånn de siste dagene og jeg blir helt utslitt.

Er førstegangsfødende og litt usikker sådann.

"sliten"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som regel ikke mye de kan/vil gjøre så lenge du ikke er på overtid dessverre...

Jeg har gått med kynnerer som er til forveksling like rier, bare at de ikke er regelmessige, nå i over en mnd. og har bare fått beskjed om å lære meg å leve med det... "ta en paracet og prøv å sove du"

MEN det er ikke bra hvis du blir FOR sliten heller. Så jeg syns du skal nevne det for jordmor når du er på kontroll, hvis du er moden/ har litt åpning kan hun kanskje tøye slik at ting starter. Eller ta deg en tur til noen som kan sette akupunktur for å stimulere kroppen til fødsel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...