Gå til innhold

lekkasje av fostervann????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Jeg er veldig usikker på om jeg lekker fostervann...

Var inne på föden lördag för nyttår fordi vi trodde vannet hadde gått, men etter undersökelse viste det seg at det var det ikke.. Men en veldig vannete utflod fikk jeg beskjed om.

Det jeg lurer på nå er om jeg har lekkasje av fostervann- sammen med utflod får jeg mer som en vannkant rundt hele tiden, men ikke veldig blött- ingen store mengder.

Min lille sitter i seteleie og skal tas med keisersnitt, så jeg vil IKKE at vannet skal gå, for da blir det haste snitt.

Noen som har fått sånn utflod eller har noen gode råd?

Burde jeg kontakte föden igjen?

 

takk,

klem

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Dytter opp denne i håp om at noen kan svare, jeg lekker også i overkant mye om dagen og har også baby i seteleie.... Har vært og tatt prom-test to ganger før, men da var det bare falsk alarm, så nå kvier jeg meg litt for å ringe føden IGJEN med samme spørsmål. Ikke vant til sånn utflod jeg=/

Skrevet

Viktig at ta kontakt om du lure på om der er vannavgang! Fordi der ellers kan opstå infeksjon, o ikke minst skal alle med sete og vannavgang inn på føden....

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...