Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei Bare lurer på om noen har opplevd hydrops føtalis noen gang i et svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 nei, men fant litt her... skummelt! lykke til *klem* http://www.barnimagen.com/forum/thread/8145230
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei igjen. Søstra mi som er 7 mnd nå, noe som ,ligner på hydrops, men ekspertene innen fostermedisin har nesten aldri opplevd noe lignende. Barnets organer fungerer bra, men hele kroppen til barnet er fylt med vann, og barnet har hevelser ulike steder på kroppen. Blir en keisersnitt om innen kort tid. så man vet jo ikke hvordan det kommer til å gå med gutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå