håpet omden lille... Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har nå prøvd å bli gravid i snat et år, uten hell?!!! Forrige gang gikk det kjempe lett, men det endte i MA dessverre. Jeg hadde utskrapning i etterkant og er livredd for at det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke blir gravid igjen. Kan det være tilfelle, noen som kan svare meg vær så snill?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det nærmer seg året for forrige graqviditet her også... Jeg har aldri hatt utskrapning, men sliter med å bli gravid fordet. Om jeg bare visste hvorfor... jeg mistenker at det har en sammenheng mellom sa'ene og at det tar lang tid å bli gravid. Lurer på om mannen og jeg ikke passer sammen genetisk, men det kan vel ingen svare på... Sender deg en stor klem! Det er ikke lett å være i vår situasjon!
håpet omden lille... Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei,takk for din støtte, føler at vi ikke er alene. Har dere vært til undersøkelse? Da vi var der sa de bare at jeg visste at jeg kunne bli gravid og at vi skal smøre oss med tålmodighet. Det er frekt synes jeg, for vi som prøver er mer tålmodige en noen andre føler jeg. Jeg har hørt at det ikke skal ha noe å si hvis enn har SA for så å prøve å bli gravid igjen. To av mine venninner er blitt gravide samme mnd som de hadde SP, så det er håp. Jeg tror at en skal prøve å bli gravid med en gang etter SA, jeg gjorde feil og tok en pause på 6 mnd, og nå sliter jeg. Håper at du blir gravid snart, det fortjener du.
mama73 m/tre søte små Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg er en jente på 34 som har hatt barneønske i ca 10 år. Har hatt to samboerforhold bak meg hvor vi har prøvd, men ikke lyktes:( Det må sies at vi ikke har prøvd iherdig (med eggløsningstester og sånn), men har hatt sex uten prevensjon uten å lyktes. Så treffer jeg min "drømmemann", min nåværende samboer, og vi fikk klaff på 2. forsøk!:-) Jeg tok da dobbel dose omega tre, folat, e vitamin, slimløsende hostesaft og eggløsningtest. Lå også med beina opp etter veggen i minst en halv time etter vi hadde hatt sex rundt eggløsning og der satt den! Denne graviditeten endte dessverre i en SA etter 8 uker, men ble gravid på nytt bare 14 dager etter!!:-)) Så det er håp! Fra å tro at jeg ikke kan få barn til å være så fruktbar er bare helt utrolig!:-)) Nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid, og da er det VELDIG store sjanser for at du blir det igjen! Lykke til alle sammen! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå